Hop til indhold
Frenchlover

Ny thaikvinde Hobro - overraskende lækker Diana 27 år

Recommended Posts

Jeg var forbi ny thaikvinde i Hobro. Jeg var lidt skeptisk til at starte med, hvorvidt billederne var ægte. Kvinden svarede ærligt, at hvis det ikke var hende, så kunne jeg jo gå igen. Jeg an(kom) og blev særdeles positivt overrasket. Faktisk vil jeg mene, at kvinden er smukkere end billederne. Hun ser faktisk yngre ud end de 27 år. Jeg ville gætte på 23-24år. Det er faktisk pudsigt, fordi det plejer at være det modsatte ved thaikvinderne. Derudover holder hun også den slanke linje, og jeg kunne, mens hun red mig, se hendes mavemuskler (ABS). Vi kom igennem tre stillinger: ridning, missionær og afslutning i doggy. 

Derudover leverede hun også en god indlevelse ved mit blowjob, hvilket jeg sagde til hende var min favorit. Jeg føler mig alt i alt rigtig godt behandlet, om det var fordi jeg havde en pæn skjorte på og havde en god personlig kemi med hende, er ikke op til mig at vurdere, men nu er Hobro virkelig rykket op i Superligaen. Som jeg ser det, så er hun den lækreste thaikvinde lige nu i Nordjylland, og vi er altså ikke langt fra, at kvinden kunne være model, når man ser hende i virkeligheden. 

Derudover er det mit indtryk (og et klart plus i min optik), at hun virker til at være ny i faget. Hun har sådan en slags ungdommelighed over sig (og ikke det mekaniske præg). Hun er sund, rask og i fuld vigør, og hvad mere kan en mand ønske sig? Sms med hende foregår hurtig og præcist. 

Afslutningsvis skal en anmelder pege på kritiske ting ved oplevelsen. Måske huset godt kunne være bedre, men det kan ikke lægges kvinden til last, og hun åbner døren hurtigt, og vejen har ikke meget trafik. 

Jeg skal også vær ærlig at sige, at jeg overvejede at droppe at lave en anmeldelse, så jeg kunne beholde kvinden for mig selv. Men det virker også en smule patetisk. Konklusionen er, at billederne er pænere end virkeligheden, og det kræver i sig selv en anmeldelse. 

Ps. jeg er i tvivl om, hvorvidt linket er henvist korrekt? Jeg beklager på forhånd!

www.annoncelight.dk/showad/355429

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tak for en god anmeldelse. Dejlig ser hun da ud på billederne. Smiler hun og er der lidt mere "liv" i virkeligheden end på billederne?

Kysser hun?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ja der er liv. Jeg kan godt forstå, du spørger. Venlig og empatisk var mit klare indtryk. Jeg tror, at hun kysser, men jeg ved det ikke præcist. Det står i annoncen, men det syvende og sidst er det et empirisk spørgsmål......

Angående højde: måske 170cm er mit bedste bud. Om hun er høj nok til at gå undertøjsmodel for Victoria's Seacret, ved jeg ikke, men det er tæt på :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Bacchus skrev, for 5 timer siden:

Havde du nemt ved at få kontakt til hende? Mig svarer hun hverken på sms eller whatsapp :huh:

Jeg har samme problem med de fleste thai steder. De svarer ikke på sms eller opkald eller whatsapp for den sags skyld 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Pigen på annoncen hedder nu Ann. Syntes også der er kommet andre billeder på ! Er det samme pige med andre billeder og nyt navn ? 

Frenchlover skrev, den 18.10.2025 at 20:16:

Jeg var forbi ny thaikvinde i Hobro.

Del dette indlæg

Link til indlæg
TheDude TheDude skrev, for 22 timer siden:

Pigen på annoncen hedder nu Ann. Syntes også der er kommet andre billeder på ! Er det samme pige med andre billeder og nyt navn ? 

Halløj. Nej nu har pigen ændret navn, billede og by. Det er så en anden kvinde, der har overtaget hendes annonce. Så nej desværre.

Spørgsmål til alle: Skal jeg så slette min anmeldelse, fordi nu giver den ikke meget mening? 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...