Hop til indhold

Liderlig milf søger liderlig mand - Aalborg.

Featured Replies

Skrevet

https://annoncelight.dk/showad/431102 Vi skrev frem og tilbage på mail. Hurtigt svar og tid aftalt. Diskret i en lejlighed i boligblok og en skøn grønlandsk kvinde lukkede op. Meget sød og venlig behandling, fin lejlighed og en dejlig velduftende kvinde. Hun suttede skønt pik uden gummi og jeg slikkede hendes helt glatte og dejlige fisse. Ingen tvivl om, at hun blev rigtig våd og kunne li’ det. På med kondom og hun red min pik i vildere og vildere tempo og vendte det hvide ud af øjenene et par gange, når jeg pressede hende helt ned over pikken. Det var sgu’ en god og fræk oplevelse. Genbesøg - helt sikkert :biggrin:

Skrevet

Jeg har for ca. 1 år siden besøgt hende i Hjallerup. Jeg synes også at det var en god oplevelse, og udover pengene, så virkede hun faktisk i min optik som en, der elsker sex ;-) 

Tjon

• 3 weeks later...
Skrevet
cocacolazero skrev, for 34 minutter siden:

Ved i om hun stadigvæk er aktiv?

Hun er på i dag, tjek linket oppe i tråden

Skrevet

Ok.  
ved du noget om man må komme oppe i hende nu?

for den gang jeg havde besøg af hende der måtte man ikke 

Skrevet
  • Author
cocacolazero skrev, for 8 timer siden:

Ok.  
ved du noget om man må komme oppe i hende nu?

for den gang jeg havde besøg af hende der måtte man ikke 

Der står højt og tydeligt i annoncen, at hun ikke vil have sperm i ansigtet, sluger ikke eller sperm inden i sig, så mon ikke man skal tage det for pålydende…

Skrevet
Titommeren skrev, den 5.11.2025 at 21:53:

Der står højt og tydeligt i annoncen, at hun ikke vil have sperm i ansigtet, sluger ikke eller sperm inden i sig, så mon ikke man skal tage det for pålydende…

Måske hun tilbyder det hele nu.idag står der ikke noget om,man ikke må komme i hende 

Skrevet

Jeg synes bare der er noget rigtig frækt over nogle grønlændere, og hende her lyder jo som en af de frække ;) 

Er der nogen der ved hvor tit hun er aktiv med annonce, eller skal man være heldig for at finde annoncen?

• 3 weeks later...
  • 1 month later...
  • 3 months later...
Skrevet

Hun lyder som en pige der er værd at besøge.

Er der nogen der har et navn på hendes annonce så man kan holde øje med om hun er på

Skrevet
Krill skrev, 1 time siden:

Er der nogen der har et navn på hendes annonce

Der plejer at stå nogenlunde det samme som titlen på denne tråd..

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.