Hop til indhold
Bear

Sådan opfører du dig ordentligt på et bordel

Recommended Posts

Ganske glimrende liste over Do's and dont's i denne verden

http://ekstrabladet.dk/ferie/udland/article2266007.ece

jeg lærte da også noget her:

>>Vær ikke en risiko. Du må ikke skræmme pigen. Hun ved ikke, om du er en psykopat. Derfor skal du ikke gå rundt bag hende. Du skal være den første til at gå op og ned af trapper eller ind i et værelse.<<

Samtidig må jeg glædes over at der vist generelt er et højere service niveau her i landet.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Fin liste.   Der er dog mange af punkterne som burde være en del af almindelig dannelse, men  sådan er det jo desværrer ikke alle der er opdraget.

>>Vær ikke en risiko. Du må ikke skræmme pigen. Hun ved ikke, om du er en psykopat. Derfor skal du ikke gå rundt bag hende. Du skal være den første til at gå op og ned af trapper eller ind i et værelse.<<

Håber da ikke at det er mange i der går med sådan en frygt, så kan det blive en meget anstrengt adfære, og man skulle måske overveje en anden branche. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det skal måske også ses i forhold til miljøet, i dette tilfælde Amsterdams red light district.

Det med ikke at gå bag ved hende, er da lidt nederen. Der er da ikke noget som at følge efter en lækker kvinde og kigge lidt på hendes bagdel undervejs ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Sisse

Ejjj det ville da tage noget af alt det sjove ved ankomsten hvis mine gæster skulle gå foran mig.. tror mere end en har nydt at bestige den stejle trappe med udsigt til 10 cm stiletter og rynket numse... ; 0)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ejjj det ville da tage noget af alt det sjove ved ankomsten hvis mine gæster skulle gå foran mig.. tror mere end en har nydt at bestige den stejle trappe med udsigt til 10 cm stiletter og rynket numse... ; 0)

Det er også noget af det jeg elsker, at være galant og lade pigerne gå foran op ad trappen - og hvis det er en pige, man kender lidt godt, kan man godt tillade sig at stikke hende en hjælpende hånd  :P

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det lyder mest af alt som en guide for, hvordan travle damer i Amsterdam får mindst muligt besvær med deres arbejde og kan ekspedere deres kunder hurtigst muligt.

Jeg kan sagtens opføre mig ordentligt, og jeg har heldigvis endnu ikke besøgt at pige, der er så mekanisk og stålfast med "ikke røre noget som helst, før prisen er på plads..." Det virker alt for "professionelt", hvis man kan kalde det det.

Og så er der nogle underlige pointer. 

Først: "Behandl pigen som om, hun er din kæreste"

Og så senere: "Gør hvad du skal gøre. Om du må røre hende afgænger af pigen."

Hvis jeg skal behandle en pige som min kæreste, så gider jeg ikke overveje, om jeg overhovedet må røre ved hende.

Jeg kan mest læse af den liste, at man som kunde ikke må andet, end det du ordret har fået tilladelse til. Helt ned til det præcise minut.

Jeg vil hellere besøge piger, hvor jeg godt må sige goddag med et håndtryk eller et kram, og hvor det at røre ved hinanden hører til at rulle nøgne rundt på en seng.. 

Redigeret af Draco2000

Del dette indlæg

Link til indlæg

tja der er alle mulige udskrevne regler alle mulige steder. nævner lige i farten lad vær med at snige dig foran i køen i supermarkedet.

og psykopatiske eller sociopater, som det vist hedder for tiden er relative sjældne. For mit vedkommende vil jeg skabe tillid og tryghed efter bedste evne et smil, være udadvendt vise at man glæder sig til en hyggeligt stund, at man glæder sig til hende. brug humor komplimentere hende der er altid noget ikke alle ligner supermodeller men der altid noget, hendes væremåde hendes øjne hendes charmen nogen har en sødme over sig som man kan blive helt blød i knæene over. være en gentleman og være dig selv.  

og lad nu vær med at tro du er den fødte førsteelsker, det er jeg langtfra jeg tumler rundt indimellem aner jeg ikke hvad jeg foretager mig, det at grine med en og ikke af en er også skøn, selvironi.

og de regler tja lærer dem og glem dem det er mit råd. lad det side på ryggraden en ganske almindelig dannelse hos en.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...