Hop til indhold

Recommended Posts

René den ensome skrev, for 5 minutter siden:

Kan ikke gi en adresse selv om man bad om det flere gang

Ikke mange giver adressen i første hug. Normalt laver man aftalen først, og så får man adressen bagefter.

• Synes godt om 2

Del dette indlæg

Link til indlæg
René den ensome skrev, for 12 timer siden:

Kan ikke gi en adresse selv om man bad om det flere gang

Som skrevet så skal man som regel have aftale inden adressen sendes, og man skal være høflig og tale pænt, mange beskeder hvor man bare siger man vil have adressen eller andet, vil ofte blive tolket som det måske er en pushy eller problem kunde. 

Det kommer også an på hvornår du skrev til hende, da hun var på ferie og først kom hjem fredag. 

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg

Har lavet en aftale kl 18 

Og da klokken blev  18,05  blev adr sendt ,til trods at i op til 2 timer før bad om det, og hun var ikke på ferie 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Lars40 skrev, den 18.10.2025 at 09:16:

Som skrevet så skal man som regel have aftale inden adressen sendes, og man skal være høflig og tale pænt, mange beskeder hvor man bare siger man vil have adressen eller andet, vil ofte blive tolket som det måske er en pushy eller problem kunde. 

Det kommer også an på hvornår du skrev til hende, da hun var på ferie og først kom hjem fredag. 

Så har du konstante at jeg ikke talet pænt,

Hvor ved du det fra .

Det gjorde jeg også og havde lavet en aftale kl 18 men kunne ikke få adr før kl blev 18,05 fik jeg adr det var ligesom lidt for sent.

Del dette indlæg

Link til indlæg
René den ensome skrev, for 16 timer siden:

Så har du konstante at jeg ikke talet pænt,

Hvor ved du det fra .

Det gjorde jeg også og havde lavet en aftale kl 18 men kunne ikke få adr før kl blev 18,05 fik jeg adr det var ligesom lidt for sent.

Lad nu være med at påtage dig en "offer rolle", der er ikke nogen der har konstateret noget, eller ved noget.

Du får bare noget almindelig info, prøv at bruge det positivt i stedet for at tolke det det som et angreb.

At besøge thaipiger er tit forbundet med små sjove episoder og finurligheder, det skal man kunne rumme, kl 18:05, kunne du bare skrive tilbage, "Super, jeg er på vej" 

• Synes godt om 3
  • Tak 1

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ingen grund til den nedladende tone.

forkæleren skrev, for 19 timer siden:

Har faktisk lidt ondt af dig @René den ensome. Hvis du på nogen måde identificerer dig med dit nickname, har det måske en årsag.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

• Create New...