Hop til indhold
Bigshot

Mandens udløsning hvor vigtigt er det?

Recommended Posts

Hej,

Jeg er nysgerrig efter at høre kvinderne, om I overhovedet kan mærke, hvis manden får udløsning oppe i Jer under samleje. I kan måske mærke på manden, at han får udløsning/orgasme, men kan i mærke det "down there" ? Og er det overhovedet vigtigt for Jer, at manden præstere en udløsning og kommer oppe i Jer?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nu ved jeg ikke om du mener generelt eller os GP’er, men ja det kan man og det føles lækkert :x og ja jeg går meget op i mandens udløsning og bliver nærmest skuffet hvis han ikke kommer hihi :P 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Cornell
Candy Cane skrev, for 8 minutter siden:

Nu ved jeg ikke om du mener generelt eller os GP’er, men ja det kan man og det føles lækkert :x og ja jeg går meget op i mandens udløsning og bliver nærmest skuffet hvis han ikke kommer hihi :P 

Man kan vel ikke mærke det når der er kondom på banditten - og det er der naturligvis altid i professionelt regi :wink:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Candy Cane skrev, for 29 minutter siden:

Enig- <3

Del dette indlæg

Link til indlæg
Candy Cane skrev, for 26 minutter siden:

jeg går meget op i mandens udløsning og bliver nærmest skuffet hvis han ikke kommer hihi :P 

Haha, ja, jeg har også en oplevelse af at nogle af de piger, jeg har besøgt, har det på den måde ... 
Det gør det egentlig lidt kompliceret for mig ...
Jeg er mest til kæle-sex, og udløsningen er ikke så nødvendig for mig.
Der er også nogle rent tekniske problemer, der gør det svært for mig at mærke pigen.
Jeg har dog  besøgt en enkelt, der bruger en lidt speciel teknik - og her er det lykkedes ret mange gange.
Det handler sikkert også om seksuel kemi - at jeg er lidt ekstra tiltrukket af hende (ikke den anden vej rundt - jeg er en ældre herre, så det forventer jeg ikke)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Som altid Madame Illona har du ret, efter en udløsning er en mand glad og tilfreds og han kan igen bruge det øverste hoved, men det vare ikke længe inden blodet vandre fra det øverste hoved til det nederste og han igen kun tænker på den næste udløsning 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Synes at vejen til udløsning er lige så vigtig som udløsning. Har selv forladt massageklinik mange gange uden at have fået udløsning. 

Redigeret af W.C. Fields

Del dette indlæg

Link til indlæg
Cornell skrev, den 16.10.2025 at 22:49:

Man kan vel ikke mærke det når der er kondom på banditten - og det er der naturligvis altid i professionelt regi :wink:

Man kan ikke mærke “væsken” nej ;) men jeg hentydede mere til at den “pulserede” eller hvad man nu skal kalde det :P hvilket føles ret nice på en eller anden måde hihi :wub:

Del dette indlæg

Link til indlæg

For mig er det vigtigste, at han får en dejlig og lækker oplevelse. Ofte indebærer det en udløsning, men da jeg også virkelig nyder de meget modne mænd, hvor både udløsning og rejsning kan være udfordret, og her kan sex være vildt skønt for os begge uden at der nødvendigvis er en udløsning 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...