Bigshot 5 Skrevet 16. Oktober Hej, Jeg er nysgerrig efter at høre kvinderne, om I overhovedet kan mærke, hvis manden får udløsning oppe i Jer under samleje. I kan måske mærke på manden, at han får udløsning/orgasme, men kan i mærke det "down there" ? Og er det overhovedet vigtigt for Jer, at manden præstere en udløsning og kommer oppe i Jer? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Candy Cane 602 Skrevet 16. Oktober Nu ved jeg ikke om du mener generelt eller os GP’er, men ja det kan man og det føles lækkert og ja jeg går meget op i mandens udløsning og bliver nærmest skuffet hvis han ikke kommer hihi 3 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Cornell Skrevet 16. Oktober Candy Cane skrev, for 8 minutter siden: Nu ved jeg ikke om du mener generelt eller os GP’er, men ja det kan man og det føles lækkert og ja jeg går meget op i mandens udløsning og bliver nærmest skuffet hvis han ikke kommer hihi Man kan vel ikke mærke det når der er kondom på banditten - og det er der naturligvis altid i professionelt regi Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lulugirl 27 Skrevet 16. Oktober Candy Cane skrev, for 29 minutter siden: Nu ved jeg ikke om du mener generelt eller os GP’er, men ja det kan man og det føles lækkert og ja jeg går meget op i mandens udløsning og bliver nærmest skuffet hvis han ikke kommer hihi Enig- 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sneræven 2487 Skrevet 16. Oktober Candy Cane skrev, for 26 minutter siden: jeg går meget op i mandens udløsning og bliver nærmest skuffet hvis han ikke kommer hihi Haha, ja, jeg har også en oplevelse af at nogle af de piger, jeg har besøgt, har det på den måde ... Det gør det egentlig lidt kompliceret for mig ... Jeg er mest til kæle-sex, og udløsningen er ikke så nødvendig for mig. Der er også nogle rent tekniske problemer, der gør det svært for mig at mærke pigen. Jeg har dog besøgt en enkelt, der bruger en lidt speciel teknik - og her er det lykkedes ret mange gange. Det handler sikkert også om seksuel kemi - at jeg er lidt ekstra tiltrukket af hende (ikke den anden vej rundt - jeg er en ældre herre, så det forventer jeg ikke) 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Madame Illona 1535 Skrevet 16. Oktober For mig er det bare vigtigt han får udløsning For så ved jeg han er Glad og tilfreds 4 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SpankingSub 1104 Skrevet 16. Oktober Som altid Madame Illona har du ret, efter en udløsning er en mand glad og tilfreds og han kan igen bruge det øverste hoved, men det vare ikke længe inden blodet vandre fra det øverste hoved til det nederste og han igen kun tænker på den næste udløsning 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
W.C. Fields 423 Skrevet 16. Oktober (edited) Synes at vejen til udløsning er lige så vigtig som udløsning. Har selv forladt massageklinik mange gange uden at have fået udløsning. Redigeret 16. Oktober af W.C. Fields 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Candy Cane 602 Skrevet 18. Oktober Cornell skrev, den 16.10.2025 at 22:49: Man kan vel ikke mærke det når der er kondom på banditten - og det er der naturligvis altid i professionelt regi Man kan ikke mærke “væsken” nej men jeg hentydede mere til at den “pulserede” eller hvad man nu skal kalde det hvilket føles ret nice på en eller anden måde hihi 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Taboo 65 Skrevet 18. Oktober For mig er det vigtigste, at han får en dejlig og lækker oplevelse. Ofte indebærer det en udløsning, men da jeg også virkelig nyder de meget modne mænd, hvor både udløsning og rejsning kan være udfordret, og her kan sex være vildt skønt for os begge uden at der nødvendigvis er en udløsning 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg