Hop til indhold
Soeborg

Istedgade 18 / Candy / Nonstop – hvad skete der med den svenske kvinde

Recommended Posts

Der var for mange år siden en svensktalende MILF på Istedgade 18. Hun arbejdede der, mens hendes mand stod og kiggede på, når folk stimlede sammen om hende.

Hun var nok midt i 40’erne omkring 2020, brunette, med tydelig svensk accent men stadig til at forstå.

Er der nogen, der ved, hvad der blev af hende? Hun var en del af miljøet på Istedgade 18 (nonstop bio, candy club eller hvad det nu hedder).

Edit: hun boede i Køge/Greve området 

PB er også fint. Hun var nok mer hotwife(med lidt betalning) end GP.

Redigeret af Soeborg

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det hjælper ikke trådstarter

Showing skrev, for 4 timer siden:

Min kone kommer der stadig indimellem

Del dette indlæg

Link til indlæg
Showing skrev, for 8 timer siden:

Min kone kommer der stadig indimellem

Er det muligvis dig der er gift med kvinden som @Soeborg indlæg  handler om??

Redigeret af Gløden

Del dette indlæg

Link til indlæg

Husker hende også , ja hun kom der fredag og lørdag nat og var med på  lidt af hvert.. jeg har ikke være i Candy længe kommer hun der i nu ?.

Redigeret af Stenbukken4700

Del dette indlæg

Link til indlæg
Stenbukken4700 skrev, for 30 minutter siden:

Husker hende også , ja hun kom der fredag og lørdag nat og var med på  lidt af hvert.. jeg har ikke være i Candy længe kommer hun der i nu ?.

Tja !  Jeg opfattede  @showing ,   svar  som , at hun stadig er der  af og til .  Men !!!  han fik straks mundkurv på !

Så tror ikke han vender tilbage , med svar på ,  om han er manden til Milfen .

Desværre! God dag til alle !

Del dette indlæg

Link til indlæg

Kunne være nogle har set hende i  Istedgade 18 / Candy inden for de sidste uger .. ville godt møde hende igen hvis hun forsat kommer der i weekenden ..

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg tænker stadig på hende – hun må da have haft kort hår, ikke? Det var jo rimelig mørkt i kabinen, så jeg kan sagtens tage fejl. Hun var virkelig imødekommende, social og til en helt fair pris. Jeg kunne bestemt godt tænke mig at møde hende igen, bare os to på et hotel eller et andet sted. Candy Club er jo ikke helt det samme som for 7–10 år siden, så et mere privat sted ville nok passe bedre. 

Redigeret af Soeborg

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nu er vi kommet der i mange år, for det meste altid sammen.

kommer det ikke lige så tit mere,  da det ikke helt er det samme som før.

Vi var det i fredags…. Tror stadig det er min kone I skriver om, da der ikke kommer så mange par.

Klubben er pt. ved at blive renoveret i de bagerste rum, så hele den bagerste del er lukket lige efter biografen.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Håber  , Moderator  Stapler,  tar  dette her til  eftertanke !! 

Hvad jeg mener er ! Begge veje , skal man vurdere , før man svare .

Håber man / du forstår hvad jeg mener 

God aften til jer 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tjohhh.  "Min kone kommer der indimellem"  kunne da godt tolkes som om, at @Showing ønskede at fortælle, at det var hans kone, der blev talt om af trådstarter. Det er der tvivl om i tråden, kan jeg se inden der senere kommer supplerende informationer, hvor man så siger "ahaaa. Så dét er sammenhængen", hvilke hjælper med perspektiv, så det var godt.

Næste gang du mener at jeg skal reagere, @tronheim, så informer mig så jeg kan reagere. Tag mig, send en rapport - et eller andet. Jeg så kun dit indlæg fordi nogle sendte en rapport på dine vegne.

Redigeret af Stapler

Del dette indlæg

Link til indlæg
Stapler skrev, for 2 timer siden:

Tjohhh.  "Min kone kommer der indimellem"  kunne da godt tolkes som om, at @Showing ønskede at fortælle, at det var hans kone, der blev talt om af trådstarter. Det er der tvivl om i tråden, kan jeg se inden der senere kommer supplerende informationer, hvor man så siger "ahaaa. Så dét er sammenhængen", hvilke hjælper med perspektiv, så det var godt.

Næste gang du mener at jeg skal reagere, @tronheim, så informer mig så jeg kan reagere. Tag mig, send en rapport - et eller andet. Jeg så kun dit indlæg fordi nogle sendte en rapport på dine vegne.

God morgen , OK sorry,  taget til eftertanke ,og husker det , god dag anyway 

Julehilsner Tronheim

Del dette indlæg

Link til indlæg

Beklager hvis min svar var utydeligt, men var min første besvarelse på dette medie.

Samtidig så kunne det jo være en anden svensker som der blev talt om.

Min kone og jeg er jo kommet der i mange år og der er ikke så mange par i Candy Club, så tror det hende der skrives om derfor reagere jeg

Hun tænder på den form, hvor hun kan være luder og går med fremmed mænd i de private rum.

Ikke et job for hende, så kun lidt weekend leg indimellem.

Hun er ikke helt så aktiv som før i tiden, men knepper stadig næsten hver gang vi er der.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...