Soeborg 10 Skrevet 16. Oktober (edited) Der var for mange år siden en svensktalende MILF på Istedgade 18. Hun arbejdede der, mens hendes mand stod og kiggede på, når folk stimlede sammen om hende. Hun var nok midt i 40’erne omkring 2020, brunette, med tydelig svensk accent men stadig til at forstå. Er der nogen, der ved, hvad der blev af hende? Hun var en del af miljøet på Istedgade 18 (nonstop bio, candy club eller hvad det nu hedder). Edit: hun boede i Køge/Greve området PB er også fint. Hun var nok mer hotwife(med lidt betalning) end GP. Redigeret 16. Oktober af Soeborg Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Showing 6 Skrevet 5. December Min kone kommer der stadig indimellem 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Stapler 2597 Skrevet 6. December Det hjælper ikke trådstarter Showing skrev, for 4 timer siden: Min kone kommer der stadig indimellem Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gløden 2029 Skrevet 6. December (edited) Showing skrev, for 8 timer siden: Min kone kommer der stadig indimellem Er det muligvis dig der er gift med kvinden som @Soeborg indlæg handler om?? Redigeret 6. December af Gløden 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Stenbukken4700 446 Skrevet 8. December (edited) Husker hende også , ja hun kom der fredag og lørdag nat og var med på lidt af hvert.. jeg har ikke være i Candy længe kommer hun der i nu ?. Redigeret 8. December af Stenbukken4700 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
tronheim 245 Skrevet 8. December Stenbukken4700 skrev, for 30 minutter siden: Husker hende også , ja hun kom der fredag og lørdag nat og var med på lidt af hvert.. jeg har ikke være i Candy længe kommer hun der i nu ?. Tja ! Jeg opfattede @showing , svar som , at hun stadig er der af og til . Men !!! han fik straks mundkurv på ! Så tror ikke han vender tilbage , med svar på , om han er manden til Milfen . Desværre! God dag til alle ! 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Stenbukken4700 446 Skrevet 8. December Kunne være nogle har set hende i Istedgade 18 / Candy inden for de sidste uger .. ville godt møde hende igen hvis hun forsat kommer der i weekenden .. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hardguy4you 310 Skrevet 8. December Var hun blond og hed måske AnnA? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Stenbukken4700 446 Skrevet 8. December Ja hun er , en pæn Kvinde Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Soeborg 10 Skrevet mandag klokken 19:11 (edited) Jeg tænker stadig på hende – hun må da have haft kort hår, ikke? Det var jo rimelig mørkt i kabinen, så jeg kan sagtens tage fejl. Hun var virkelig imødekommende, social og til en helt fair pris. Jeg kunne bestemt godt tænke mig at møde hende igen, bare os to på et hotel eller et andet sted. Candy Club er jo ikke helt det samme som for 7–10 år siden, så et mere privat sted ville nok passe bedre. Redigeret mandag klokken 19:12 af Soeborg Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Stenbukken4700 446 Skrevet mandag klokken 22:27 Hvad er forskellen på nu og for 7-10 år siden , har ikke været der længe .. men ingen har set hende inden for de sidste måneder der ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Showing 6 Skrevet torsdag klokken 21:17 Nu er vi kommet der i mange år, for det meste altid sammen. kommer det ikke lige så tit mere, da det ikke helt er det samme som før. Vi var det i fredags…. Tror stadig det er min kone I skriver om, da der ikke kommer så mange par. Klubben er pt. ved at blive renoveret i de bagerste rum, så hele den bagerste del er lukket lige efter biografen. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
tronheim 245 Skrevet fredag klokken 17:31 Håber , Moderator Stapler, tar dette her til eftertanke !! Hvad jeg mener er ! Begge veje , skal man vurdere , før man svare . Håber man / du forstår hvad jeg mener God aften til jer Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Stapler 2597 Skrevet i går klokken 03:24 (edited) Tjohhh. "Min kone kommer der indimellem" kunne da godt tolkes som om, at @Showing ønskede at fortælle, at det var hans kone, der blev talt om af trådstarter. Det er der tvivl om i tråden, kan jeg se inden der senere kommer supplerende informationer, hvor man så siger "ahaaa. Så dét er sammenhængen", hvilke hjælper med perspektiv, så det var godt. Næste gang du mener at jeg skal reagere, @tronheim, så informer mig så jeg kan reagere. Tag mig, send en rapport - et eller andet. Jeg så kun dit indlæg fordi nogle sendte en rapport på dine vegne. Redigeret i går klokken 03:39 af Stapler 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
tronheim 245 Skrevet i går klokken 05:40 Stapler skrev, for 2 timer siden: Tjohhh. "Min kone kommer der indimellem" kunne da godt tolkes som om, at @Showing ønskede at fortælle, at det var hans kone, der blev talt om af trådstarter. Det er der tvivl om i tråden, kan jeg se inden der senere kommer supplerende informationer, hvor man så siger "ahaaa. Så dét er sammenhængen", hvilke hjælper med perspektiv, så det var godt. Næste gang du mener at jeg skal reagere, @tronheim, så informer mig så jeg kan reagere. Tag mig, send en rapport - et eller andet. Jeg så kun dit indlæg fordi nogle sendte en rapport på dine vegne. God morgen , OK sorry, taget til eftertanke ,og husker det , god dag anyway Julehilsner Tronheim 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Showing 6 Skrevet i går klokken 14:29 Beklager hvis min svar var utydeligt, men var min første besvarelse på dette medie. Samtidig så kunne det jo være en anden svensker som der blev talt om. Min kone og jeg er jo kommet der i mange år og der er ikke så mange par i Candy Club, så tror det hende der skrives om derfor reagere jeg Hun tænder på den form, hvor hun kan være luder og går med fremmed mænd i de private rum. Ikke et job for hende, så kun lidt weekend leg indimellem. Hun er ikke helt så aktiv som før i tiden, men knepper stadig næsten hver gang vi er der. 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg