gentleman7100 14 Skrevet 16. Oktober Hej Jeg har nu igen brug for at søge en ny fast Thaimassør til gfe, massage og bj, da min nuværende snart rejser "hjem". Har tidligere i længere perioder haft fornøjelsen af Tanjaja, og Netty i Odense til stor tilfredshed. Jeg har det bedst med en som man kan regne med muligheden for at besøge igen og igen, hvis der er kemi, men det er svært at se ud fra annoncerne om det drejer sig om massører som rejser rundt, eller som kun er her i kortere perioder. Forslag udbedes :-) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
natdyr 56 Skrevet 16. Oktober Jeg har haft de samme 2 faste, men har besøgt Minnie engang, som er samme sted som Netty var, det tror jeg kan blive til nogle faste besøg. Hun har lært en del af Netty. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Slowman 1385 Skrevet 17. Oktober Butchermann skrev, for 14 timer siden: Priya I Ejby... Citat Priya er sød og dejlig, men hun rejser jo også hjem engang imellem, heldigvis for hende, tænker jeg. Så må vi undvære så længe Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
oldmanhavingfun 92 Skrevet søndag klokken 08:47 Kan anbefale minnie Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Troldmanden 116 Skrevet søndag klokken 11:33 Jeg kan varmt anbefale Peaw (eller Beo som det udtales, og som de fleste herinde kalder hende). Hun er bosiddende på Fyn og arbejder fast hos Orchid Thai Massage i Kochsgade. Har mange gode anmeldelser herinde og kunne godt være det du søger. Hilsen Troldmanden Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MrExtra 151 Skrevet onsdag klokken 11:42 Troldmanden skrev, den 19.10.2025 at 13:33: Jeg kan varmt anbefale Peaw (eller Beo som det udtales, og som de fleste herinde kalder hende). Hun er bosiddende på Fyn og arbejder fast hos Orchid Thai Massage i Kochsgade. Har mange gode anmeldelser herinde og kunne godt være det du søger. Hilsen Troldmanden Der er bare det ved Beo, at hendes behandlinger efterhånden er totalt “mekaniske” og intetsigende, så det næsten kan være lige meget. Ingen engagement og så er hun totalt ligeglad med kunderne, går kun efter pengene. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg