slankpige 2 Skrevet 15. Oktober ØSTFYN: TORSDAG D.16-10 FRA KL 12-?. frisk ung dansk pige klar på frække aftaler ;-) - Annoncelight hej . jeg er på besøg på østfyn (ved munkebo) torsdag d.16-10 fra kl 12 til 00. er jeg rigtig klar til frække aftaler. jeg er en frisk sød og sexsulten ung pige på 29 meget slank og med små frække a-skåls bryster og en rigtig fræk numse, og en sulten stram lille fisse. jeg har sted på østfyn. men køre og gerne ud eller mødes i det fri for en hurtig fræk omgang. har chauffør på. vil du gerne havde svar fra mig skal din første mail indholde: 1. hvor lang tid ønsker du og ca hvad tid du kan. 2. med eller uden kondom. 3. hvor gammel er du og er du dansk. jeg tilbyder ikke noget som helst ANAL ..!! jeg sluger ikke men du må gerne komme mig i munden. er kun til voksne mænd +35 og kun etnisk dansk. jeg tilbyder kun det der står her i annoncen. KUN KONTANT 15 min sex og blow med kondom (blow uden) og kys 900 kr mulighed for uden kondom + 400 30 min sex og blow med kondom (blow uden) og kys 1300 kr mulighed for uden kondom +400 hvis du er til to om mig eller vil jeg bliver holdt imens (frækt) så kan jeg godt overtale min chauffør [email protected] KUN SMS: 81947749 ingen opkald 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg