EnjoyTheDay 7 Skrevet 15. Oktober Hej Er der en der kan give en update fra stedet ? https://annoncelight.dk/showad/437624 https://annoncelight.dk/showad/439688 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
EnjoyTheDay 7 Skrevet 16. Oktober er der slet ikke en eneste der har været der ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Max Power 748 Skrevet 16. Oktober Bare lige for en sikkerheds skyld er det stedet eller pigerne du er interesseret i oplysninger om. Jeg vil helst ikke svare på noget du ikke direkte spørger om. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
EnjoyTheDay 7 Skrevet 16. Oktober Det er pigerne på stedet jeg er interesseret i at få information om 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Max Power 748 Skrevet 16. Oktober Okay så kommer min erfaring her. Jeg har besøgt hende som kalder sig Tian for noget tid tilbage da hun “hed” noget andet og var et andet sted, men jeg kan genkende hendes tatoveringer. Dengang virkede hun som en nyankommet til landet, lidt usikker på hvad der var skrevet i annoncen, men på ingen måde skræmt af noget vi kom hele vejen rundt i hendes daværende annonce indhold som nu har ændret sig en smule. Jeg besøgte hende 2 gange for at se om anden gang var bedre end 1 gang (kemi du ved) men da jeg havde bedre erfaringer med en anden på adressen så stoppede jeg efter 2 besøg. Dét der dragede mig dengang var at hun virkelig havde nogle store og velsiddende bryster, men desværre ( for mig) har hun tabt sig meget på dét område, så nu påtænker jeg ikke et 3 besøg, for sæt nu at indlevelsen ikke er blevet bedre… Håber det giver mening. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
EnjoyTheDay 7 Skrevet 16. Oktober Mange tak for god beskrivelse. erfaring med “Mook”. ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Max Power 748 Skrevet 16. Oktober EnjoyTheDay skrev, for 34 minutter siden: Mange tak for god beskrivelse. erfaring med “Mook”. ? Det korte svar er nej.. Det frække svar er nej, så havde jeg inkluderet hende i min første kommentar. Der kan du tage en for holdet og komme med din vurdering af forløbet. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
EnjoyTheDay 7 Skrevet 16. Oktober Max Power skrev, for 2 timer siden: Det korte svar er nej.. Det frække svar er nej, så havde jeg inkluderet hende i min første kommentar. Der kan du tage en for holdet og komme med din vurdering af forløbet. Jeg siger mange tak .:) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg