Glædespige. 2 Skrevet 15. Oktober (edited) Hej herinde Jeg er pige og anonym lige nu af private årsager. Jeg vil gerne komme med en advarsel om XXXXXXXx der truer piger til ikke at må arbejde andre steder. Jeg er ikke selv ramt af trusler - men det er der en håndfuld piger der er. Så blot til info og hjælp til andre piger. god dag. Redigeret 17. Oktober af Stapler 1 Del dette indlæg Link til indlæg
Vixenida 1388 Skrevet 15. Oktober Bør da anmeldes, hvis der er kriminelle trusler? Er det verbalt, så optag personens trussel i smug, så har du bevis. Er det online, så husk at gem truslerne hvad end det er sms, mail eller chat (vigtigt med metadata - IP. SPS, DKIM osv - der er gode guides online til hvordan du gør). - For cirka et år siden havde jeg en gæst som, mod min vilje, insisterede på 2. omgang efter at have besøgt mig, og han truede mig med at sende en indvandrebande til adressen, hvis jeg ikke gjorde som han sagde. Tror vi er mange der har oplevet en del, men husk at det danske retsvæsen er det måske stærkeste i verden og den ryg har du 5 Del dette indlæg Link til indlæg
Frodige Ida 5386 Skrevet 15. Oktober Vixenida skrev, for 7 minutter siden: Bør da anmeldes, hvis der er kriminelle trusler? Er det verbalt, så optag personens trussel i smug, så har du bevis. Er det online, så husk at gem truslerne hvad end det er sms, mail eller chat (vigtigt med metadata - IP. SPS, DKIM osv - der er gode guides online til hvordan du gør). - For cirka et år siden havde jeg en gæst som, mod min vilje, insisterede på 2. omgang efter at have besøgt mig, og han truede mig med at sende en indvandrebande til adressen, hvis jeg ikke gjorde som han sagde. Tror vi er mange der har oplevet en del, men husk at det danske retsvæsen er det måske stærkeste i verden og den ryg har du Det var da en træls oplevelse og håber da du fik ham losset ud? Jeg er aldrig blevet truet eller lignende af en gæst men derimod af en konkurrent. 1 Del dette indlæg Link til indlæg
Vixenida 1388 Skrevet 15. Oktober Frodige Ida skrev, for 48 minutter siden: Med sådan en udtagelse syntes jeg det er på plads med nogle beviser. Så må de ANDRE kvinder jo stå frem og at være anonym klinger bare skidt og leder tankerne i retning af en sur konkurrent. Ja han kom ud Ja de bør klart bruge beviser hvad end de har. At der er trusler blandt konkurrenter er godt nok utroligt. Vidste ikke det også var en ting. Det har jeg i det mindste ikke oplevet, men ja også der gælder samme princip. 1 Del dette indlæg Link til indlæg
Glædespige. 2 Skrevet 16. Oktober (edited) Må lige rette den oprindelig tekst det er XXXXx og ikke YYYYYY Redigeret 17. Oktober af Stapler 1 Del dette indlæg Link til indlæg
SweettieDK 1879 Skrevet 16. Oktober (edited) Glædespige. skrev, for 12 timer siden: Må lige rette den oprindelig tekst det er XXXXx og ikke YYYYYY Hmm. Lyder lidt som om du udbreder 3. Parts viden. Du er ikke en af de involverede. Du har nu ikke engang haft styr på præcist hvem det drejede sig om. Det er fint at ville advare, men så skal man altså have styr på detaljerne og kunne underbygge sine beskyldninger. Hvis der er noget sandt i det, lyder det mere som en sag for politiet. Redigeret 17. Oktober af Stapler 4 1 Del dette indlæg Link til indlæg
Stapler 2413 Skrevet 17. Oktober (edited) Det er en sag imellem dig eller 3. person og politiet. Du kommer først med en anklage imod XX og efterfølgende ombestemer du dig at det er en anden du retter anklager imod. Kan du se de konsekvenser sådanne angreb mod en forkert GP får?! Du får med det samme en måneds karantæne. Glædespige. skrev, for 12 timer siden: Må lige rette den oprindelig tekst det er XXXXx og ikke YYYYYY Redigeret 17. Oktober af Stapler 3 Del dette indlæg Link til indlæg