Hop til indhold

Recommended Posts

Dette nye sted i Køge skulle prøves.

Flyttet fra Ringsted for nyligt.

https://www.charoen.dk/

Tror det var damen på foto der stod for massagen og det kunne hun godt finde ud af, jeg kommer i alt fald igen. 
Ved ikke om de annoncerer nogen steder, jeg fandt dem gennem en google søgning og tog chancen.
Hun kaldte sig Malee eller noget i den retning, moden dame, meget slank, stærke hænder, smilende og dedikeret til at give en solid massage. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

De er for nyligt flyttet fra Ringsted, da udlejer smed dem ud. Han mente de lavede andet en massage. 

jeg kom der 2 gange om måneden. 
Og for det meste var det kun massage jeg fik. Hvis man ligger sig uden underbukser på, fik man som regel tilbudt et hj. 

jeg har aldrig oplevet hende på billedet tilbyde noget. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
High Tower skrev, for 15 timer siden:

Er det udelukkende massage som er på programmet eller ???

Jeg fik kun massage, det var til gengæld godt. Top 3 på min liste vil jeg sige.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Brystomann skrev, for 14 timer siden:

Hvis kun massage, ville i så vælge dem frem for QN..?

Hvis man synes QN er toppen skal man da holde sig til hende, personligt synes jeg ikke QN er så god. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har været hos hende på billedet, da hun holdt til i Frederiksund. Jeg sliikkede hendes fisse til hun kom. Og havde dejlig sex. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
High Tower skrev, for 42 minutter siden:

Nogen som ved om den “hjælpende hånd” er standart pris ???

Tidligere var det i alt fald standardpriser, i Ringsted. Ved nogen om Cat er alene i Køge, eller hvem der evt, er medhjælper?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Brystomann skrev, for 2 timer siden:

Der er en ældre, meget slank dame, som forsigtigt forsøgte med mersalg, men ikke fristende efter min smag.

Enig….. Jeg var forbi i går og det var samme opfattelse 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Brystomann skrev, den 16.10.2025 at 10:06:

Hvis kun massage, ville i så vælge dem frem for QN..?

Jeg har besøg Charoen i Ringsted en del, og jeg har også haft mine besøg hos QN gennem de sidste 5 år.

Nu handler dette opslag om Charoen - og der har jeg altid fået super massage - og hvis humøret var til det, fine tillæg. 

QN var i lang tid min absolutte favorit, men jeg må sige at mine sidste to besøg, som ligger før sommerferien var skuffende, og jeg kommer nok ikke her mere.

Hvis jeg skulle anbefale, og jeg selv skulle forbi, så vil jeg absolut tage forbi CharoeN.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...