Stjernedreng 8 Skrevet 14. Oktober Hej brødre nogen der har besøgt den unge dame? Man kan desværre ikke bruge søgefunktionen da der åbenbart er flere unge damer der bruger samme profil når de er i byen. https://annoncelight.dk/showad/425205 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ingenved 58 Skrevet 14. Oktober Hun er skide dejlig:) MEN, helt ung er hun ikke. Er lidt dårlig til at gætte alder, men jeg vil sætte hende under kategorien milf. stadig virkelig dejlig krop, og rigtig dejlig og sød dame. Kom du bare afsted. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Big3lover 1465 Skrevet 15. Oktober Ingenved skrev, for 20 timer siden: Hun er skide dejlig:) MEN, helt ung er hun ikke. Er lidt dårlig til at gætte alder, men jeg vil sætte hende under kategorien milf. stadig virkelig dejlig krop, og rigtig dejlig og sød dame. Kom du bare afsted. Hun skriver "big ass".....er det noget du kan bekræfte? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ingenved 58 Skrevet 15. Oktober Big3lover skrev, for 2 timer siden: Hun skriver "big ass".....er det noget du kan bekræfte? Det kan du tro! Dejlig blød 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Fynbo 114 Skrevet 15. Oktober Har lige besøgt hende her til middag. Hold da lige op, en super oplevelse. Hun er både sød og fræk. Og så leverer hun hun bare varen 100%. Hende kunne jeg godt blive afhængig af 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ingenved 58 Skrevet 15. Oktober Fynbo skrev, for 7 timer siden: Har lige besøgt hende her til middag. Hold da lige op, en super oplevelse. Hun er både sød og fræk. Og så leverer hun hun bare varen 100%. Hende kunne jeg godt blive afhængig af Helt enig. Hun er vanedannende, Helt igennem dejlig kvinde. men kan vi blive enige om at de 27 år ikke passer? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Fynbo 114 Skrevet 16. Oktober Ingenved skrev, for 7 timer siden: Helt enig. Hun er vanedannende, Helt igennem dejlig kvinde. men kan vi blive enige om at de 27 år ikke passer? Hun er meget svær at bedømme. Jeg vil ikke afvise at det passer. Men ville selv gætte på omkring 40. Mend hold op.... Hun spiller spillet 100% 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Big3lover 1465 Skrevet 16. Oktober Hvor i byen ca holder hun til?... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Fynbo 114 Skrevet 16. Oktober Big3lover skrev, for 1 time siden: Hvor i byen ca holder hun til?... Mellem havnen og banegården 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg