Hop til indhold
Goldfinger

Flere aktive nicks

Recommended Posts

Jeg bruger EG til ”husbehov”, hvilket betyder, at jeg ikke fordyber mig i ret mange tråde, men indimellem finder jeg nogle diskussioner, som jeg finder interessante og som jeg blander mig i. Mit tidsforbrug på EG er således også at betegne som ”indimellem” og det er niveauet, som det passer ind i min interesse og hverdag.

Det betyder så også, at jeg overhovedet ikke har den indsigt, som mere hardcore brugere af EG har.

Fornylig har jeg konstateret, at jeg ud fra en mulig naiv tilgang, teoretisk, kunne havne i en tråd, hvor jeg skulle ”duellere”/diskutere med forskellige alias’er/nicks, hvor det, igen teoretisk, kunne være samme person, der stod bag forskellige profiler. Hvis det skete i samme tråd, ville jeg måske selv lure det, men hvis det sker på tværs af tråde og tid, så kan jeg have svært ved at følge med/gennemskue dette.

Denne tråd er ikke oprettet med det formål, at brugerne skal lave en afstemning om holdningen til flere aktive profiler tilknyttet samme person, men ene alene fordi, at jeg føler trang til at udtrykke, at min lyst til at involvere mig i stigende grad, er aftaget, da jeg har opgivet, at håndtere dette dilemma. Jeg er med på, at EG tillader oprettelse af flere profiler og at førerbunkeren holder øje med et evt. ”misbrug”.

Der er sikkert mange, der ikke får spoleret deres nattesøvn, hvis jeg skriver lidt færre indlæg, men det kunne jo være, at andre har samme oplevelse og hvis ikke – så tak for ordet!

Redigeret af Goldfinger

Del dette indlæg

Link til indlæg

jeg tror ikke det er ret udbredt... men det ses ind i mellem at enkelte går og smækker med døren.. men da forummer for aktive skribenter er lidt "vanedannende" vender de i regelen (der er dog enkelte undtagelser) retur... ofte under et nyt nick men ellers helt de samme personer

de fleste forummer tillader det ikke... jeg ved faktisk ikke hvad EGs politik er på området... 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Er det ikke lidt skizofren med flere nicks. Jeg forestiller mig, at man kommer ind i en heftig debat med sig selv.

Hmm Måske er min den anden nick Jasmin. :-P  Så har jeg pæne bryster, men ikke ret megen social forståelse.

Mvh Jasm øh jeg mener Erik

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest MushRoom

Det er meget muligt der sidder et par stykker og udgiver sig over flere brugere. Ligesom det nok også tilfældet at visse typer har en indbyrdes aftale med pigen om at give hende en anmeldelse som rykker hende frem i køen.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...