Titommeren 441 Skrevet 13. Oktober (edited) Kære brødre (og søstre). Tips til skønne GPere, der kan levere en god golden shower modtages med tak. xxxxxxxxx Mange steder betaler man ekstra og når man så møder op, har de slet ikke forberedt sig til at kunne levere, selvom det er lovet på forhånd. Advar også gerne mod GPere, der ikke har leveret. Skriv gerne i privat besked, hvis det skal være anonymt. Søger du - tag et kig i mine anmeldelser. På forhånd tak og knep vel Redigeret 14. Oktober af Stapler 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gudinden med kæmpe patter 193 Skrevet 13. Oktober Danske Camilla fra pigekollektivet i Randers ved jeg kan 3 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Elskermælk78 178 Skrevet 13. Oktober @Lust4life har et par gange druknet mig med både squirt og tis i store mængder, og det er et ekstra plus at hun også tydeligt nyder at gøre det. Det var også interessant at smage forskellen https://annoncelight.dk/showad/431507 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Stapler 2413 Skrevet 14. Oktober (edited) @Titommeren. Dette rum er til Jylland. Hvis du søger andre geogratiske områder - så lægger du en tråd i det område. DANSKEANJA skrev, for 12 timer siden: Altså karoline fra valbypigerne kan levere. Redigeret 14. Oktober af Stapler 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Louhe 1 Skrevet 14. Oktober Er du stødt på nogen hvor du også kan leverer en omgang Golden Shower? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Elskermælk78 178 Skrevet 14. Oktober Louhe skrev, for 9 minutter siden: Er du stødt på nogen hvor du også kan leverer en omgang Golden Shower? Måske vil Electra også modtage. Du kan prøve at spørge. Jeg har været til et gangbang hos hende, hvor de snakkede om at der måske blev Golden Shower. Jeg ved ikke om det var med hende som giver eller modtager. Og gik også før gangbanget var slut, så jeg ved ikke hvad det endte med Ellers kender jeg kun Sophie når hun er på som tøs, men der er det vist også kun hendes Master og Lady som må gøre det. . Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Theguy2 2 Skrevet i går klokken 09:41 (edited) Elskermælk78 skrev, den 14.10.2025 at 16:21: Måske vil Electra også modtage. Du kan prøve at spørge. Jeg har været til et gangbang hos hende, hvor de snakkede om at der måske blev Golden Shower. Jeg ved ikke om det var med hende som giver eller modtager. Og gik også før gangbanget var slut, så jeg ved ikke hvad det endte med Ellers kender jeg kun Sophie når hun er på som tøs, men der er det vist også kun hendes Master og Lady som må gøre det. . Hey jeg ved I ikke rigtig om det er noget man gør eller ej så håber du kan hjælpe når jeg skal deltage i noget Golden shower hos en domina skal jeg så drikke det eller bare lade det falde ud over mig? hvad er det man normalt gør hvis nogle kan hjælpe give mig nogle råd tusind tak på forhånd Redigeret i går klokken 09:42 af Theguy2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Elskermælk78 178 Skrevet i går klokken 09:51 Theguy2 skrev, for 2 minutter siden: Hey jeg ved I ikke rigtig om det er noget man gør eller ej så håber du kan hjælpe når jeg skal deltage i noget Golden shower hos en domina skal jeg så drikke det eller bare lade det falde ud over mig? hvad er det man normalt gør hvis nogle kan hjælpe give mig nogle råd tusind tak på forhånd Nu har jeg aldrig prøvet det som dominans, men mere fordi at jeg var nysgerrig og er vild med at lege med alle former for safter med den rigtige. Og der har jeg både smagt på det og ladet det falde ud over mig. Hvis jeg var dig, ville jeg fortælle dominaen, at det er første gang med Golden Shower og så høre hvad hun siger Håber det hjælper Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Theguy2 2 Skrevet i går klokken 10:09 Elskermælk78 skrev, for 17 minutter siden: Nu har jeg aldrig prøvet det som dominans, men mere fordi at jeg var nysgerrig og er vild med at lege med alle former for safter med den rigtige. Og der har jeg både smagt på det og ladet det falde ud over mig. Hvis jeg var dig, ville jeg fortælle dominaen, at det er første gang med Golden Shower og så høre hvad hun siger Håber det hjælper Det er nu mere sikkerhedsmæssige årsager altså om det er skadeligt men okay det prøver jeg Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Elskermælk78 178 Skrevet i går klokken 10:22 Jeg er aldrig blevet dårlig af det, men har prøvet at drikke så meget fra en, at min egen urin i en dags tid lugtede som hendes. Jeg ved egentlig ikke om det er farligt. Jeg har aldrig tænkt på det. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Theguy2 2 Skrevet i går klokken 10:50 Elskermælk78 skrev, for 26 minutter siden: Jeg er aldrig blevet dårlig af det, men har prøvet at drikke så meget fra en, at min egen urin i en dags tid lugtede som hendes. Jeg ved egentlig ikke om det er farligt. Jeg har aldrig tænkt på det. læste bare på nettet at hvis de har nogle sex sygdomme så kan de også godt ende med at smitte videre og tænker ikke at de siger til dig at de har nogle sex sygdomme Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg