migigen 340 Skrevet 12. Oktober (edited) Skrev en mail til "kvinden" her. https://annoncelight.dk/showad/437807 Hun skrev tilbage at jeg skulle kontakte via WhatsApp, det gjorde jeg, og nummeret her var et af de berygtede 93xx numre. Og lige så snart man skriver "Hej, og præsenterer sig osv" er det første man får retur denne besked "Hvilken by er du i". Jeg bestilte tid, velvidende at det var et scam, men ville have lidt sjov. Jeg fik en adresse i Ballerup, da jeg havde skrevet at jeg var i Værløse (løgn) Husk at købe Paysafecard, skrev hun, jeg spillede dum go spurgte hvordan det fungerede?? Da det var mødetid, skrev jeg igen, at jeg nu havde prøvet at ringe på døren 3 gange (igen løgn) uden respons, skrev så at jeg kørte hjem igen. Blev så kontaktet 30 min efter; "Åhh nej, jeg var ude og købe honning og mælk til et lækkert blowjob, kom tilbage" Jeg fulgte stadig med på galejen et par minutter mere, og afsluttede med et "Ok jeg kommer tilbage" Hun skrev, "tusind tak, lad os starte med et bad sammen", hvortil jeg svarede "ja DET vil være lækkert, jeg glæder mig" Hun; husk at sende billede af PSC Mig; ja skal nok 3 min pause Hun; billeder??? Mig; Åhh ja, sorry, sender nu Mig; sendte et billede af en stor fed Fxxx finger Hun blev sgu lidt sur, og jeg var blevet underholdt lidt på en kedelig onsdag https://annoncelight.dk/showad/437807 Læg mærke til at hun har aktiveret sin annonce idag søndag kl 08.06, er spændt på at se hvor lang tid den er oppe fra nu af, her kl 10.13 Redigeret 12. Oktober af migigen manglede link 6 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SweettieDK 1879 Skrevet 12. Oktober (edited) Nu var der så også paysafe card involveret. Så ja rimeligt sikkert scam. Men husk lige der er 100.000 kombinationer af numre når det starter med 93. Så langt fra sikkert alle piger med numre der starter med 93 automatisk er scam. Redigeret 12. Oktober af SweettieDK 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Alyssaenaya Skrevet 12. Oktober Måske et dumt spørgsmål. Men hvad er særligt ved 93-numre? De ringer nemlig tit til mig selvom jeg skriver at jeg kun besvaret sms. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
KalundborgMature 183 Skrevet 12. Oktober Der er i flere tråde herinde frarådet 9370.... til 9375.... numre fordi folk bliver Buttfucked eller truet 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dangansenhorny 32 Skrevet 12. Oktober Alyssaenaya skrev, for 2 timer siden: Måske et dumt spørgsmål. Men hvad er særligt ved 93-numre? De ringer nemlig tit til mig selvom jeg skriver at jeg kun besvaret sms. Nogle svindlere bruger 93-numre til: - At udgive sig for at være banker, myndigheder, politi osv. - Få folk til at overføre penge eller udlevere NemID/MitID-oplysninger. Fordi 93-numre ikke er lige så udbredte (endnu), kan nogle mennesker forbinde dem med: Spamopkald Sælgeropkald Udenlandske eller VOIP-tjenester (dog ikke nødvendigvis korrekt) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
migigen 340 Skrevet 12. Oktober (edited) SweettieDK skrev, for 7 timer siden: Så langt fra sikkert alle piger med numre der starter med 93 automatisk er scam. Du har ret, MEN det er god "indikator" på at man liiige bør fare med lempe, også som @KalundborgMature er inde på. Jeg har faktisk mere end 3 gange givet tilbage af samme mønt, altså stillet dem "en aftale" i udsigt, blot for at drille, og bruge (læs = spilde) deres tid Hvis du får et svar tilbage som det første, på din henvendelse, der lyder "Hvilken by kommer du fra", så begynder legen fra min side......Nogen gange.. Så kan man spørge om jeg ikke har andet at bruge min tid på, jo jo da, men man skal også huske at have det sjovt, og så længe at jeg ikke mister eller taber penge, har jeg det sjovt Redigeret 12. Oktober af migigen 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SweettieDK 1879 Skrevet 12. Oktober Dangansenhorny skrev, for 4 timer siden: Fordi 93-numre ikke er lige så udbredte (endnu) Lige præcis det, (endnu) kan jo give problemer på sigt. Man bestemmer vel heller ikke selv om man får et 93xxxxxx nummer. Lyder som en ny udbyder og scammerne har været hurtige til få en masse nye numre. Men vil nu stadig mane til forsigtighed, synes I skal være meget sikre i Jeres sag for at scamme tilbage. For useriøse henvendelser har vi piger i forvejen rigeligt af. Forstår ikke behovet, at I ikke bare ignorerer og går videre til en anden. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
migigen 340 Skrevet 13. Oktober SweettieDK skrev, for 11 timer siden: Man bestemmer vel heller ikke selv om man får et 93xxxxxx nummer Jo, det kan du faktisk godt have indflydelse på når du opretter et nyt abonnement. Det har jeg da prøvet før 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg