WhiteKnight 6 Skrevet 11. Oktober, 2025 Inspireret af en anden tråd omkring piger man savner så var jeg nysgerrig på om nogen ved om den gruppe af ungarnske piger som var aktive tilbage i starten af 2020. Piger som Kristyn, Nadia, Aisha, Zara og Naia. Er de alle stoppet? Var nogle dejlige threesomes de tilbød back in the day. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MrNormal 381 Skrevet 12. Oktober, 2025 WhiteKnight skrev, for 18 timer siden: Inspireret af en anden tråd omkring piger man savner så var jeg nysgerrig på om nogen ved om den gruppe af ungarnske piger som var aktive tilbage i starten af 2020. Piger som Kristyn, Nadia, Aisha, Zara og Naia. Er de alle stoppet? Var nogle dejlige threesomes de tilbød back in the day. Kristyn og Nadia er helt stoppet og har været det i hhv 3-4 og 1½ år. Aisha og Zara genkender jeg ikke lige. Naia besøger København med mellemrum. Regn med at finde hendes annonce ca. 4 gange årligt, og så er den kun aktiv i en uges tid. Og Kristyn og Nadia er helt sikkert savnet :). 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
WhiteKnight 6 Skrevet 12. Oktober, 2025 Tak for svaret @MrNormal Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ButterflyMan 972 Skrevet 13. Oktober, 2025 Der er Kingi som stadig er aktiv. /B Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg