pacer 2724 Skrevet 11. Oktober Ved ikke om det bare er mig, men jeg synes at se flere der undtager at slikke på boller i menyen. Men de sutter gerne uden gummi? Hvordan kan det være? Er mest bare nysgerrig 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dangansenhorny 32 Skrevet 11. Oktober Er det ikke “the secret” menu item ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
pacer 2724 Skrevet 11. Oktober Dangansenhorny skrev, for 4 minutter siden: Er det ikke “the secret” menu item ? Hvad mener du? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dangansenhorny 32 Skrevet 11. Oktober Det jeg mener, er at GP skriver ikke om det i deres menu. Men når man spørge pænt, så gøre de det uden problemer. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
pacer 2724 Skrevet 11. Oktober Dangansenhorny skrev, for 26 minutter siden: Det jeg mener, er at GP skriver ikke om det i deres menu. Men når man spørge pænt, så gøre de det uden problemer. Min pointe er netop jeg har set flere skrive de ikke slikke boller, men de tilbyder fransk uden? Synes ikke det giver mening men måske er der en forklaring. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lejogbrug 611 Skrevet 11. Oktober pacer skrev, 1 time siden: Ved ikke om det bare er mig, men jeg synes at se flere der undtager at slikke på boller i menyen. Men de sutter gerne uden gummi? Hvordan kan det være? Er mest bare nysgerrig Det handler vel om lyster og grænser for den enkelte. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bebop 9648 Skrevet 12. Oktober pacer skrev, for 9 timer siden: Min pointe er netop jeg har set flere skrive de ikke slikke boller, men de tilbyder fransk uden? Synes ikke det giver mening men måske er der en forklaring. Sved og hår/stubbe og lugt fra uvasket røv. Fornemmelsen af løs, rynket hud. Dårlig arbejdsstilling (næsten lige så dårlig som at slikke fisse). Der er mange gode grunde til ikke at have lyst. Jeg har oplevet nogle, der synes de er ulækre selv at røre ved med hænderne. Sådan er der så meget. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
salla123 139 Skrevet 12. Oktober Man kommer da med rene boller og uden hår hvis pigen er glat så os dig. 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gløden 1928 Skrevet 12. Oktober salla123 skrev, for 31 minutter siden: Man kommer da med rene boller og uden hår Ja ja, DU gør måske, det gør jeg bestemt også, men jeg har hørt en del historier fra piger der netop beskriver de faktiske forhold som @Bebop, også er inde på, især lugten af uvasket røv, nogle, oven i købet med ranglebær, er gennemgående i langt de fleste tilfælde jeg har hørt om fra nogle piger. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
pacer 2724 Skrevet 12. Oktober Gløden skrev, for 7 timer siden: Ja ja, DU gør måske, det gør jeg bestemt også, men jeg har hørt en del historier fra piger der netop beskriver de faktiske forhold som @Bebop, også er inde på, især lugten af uvasket røv, nogle, oven i købet med ranglebær, er gennemgående i langt de fleste tilfælde jeg har hørt om fra nogle piger. Hvis det virkelig hænger sådan sammen er det forståeligt, gud hvor klamt. 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lejogbrug 611 Skrevet 13. Oktober Gløden skrev, den 12.10.2025 at 18:09: Ja ja, DU gør måske, det gør jeg bestemt også, men jeg har hørt en del historier fra piger der netop beskriver de faktiske forhold som @Bebop, også er inde på, især lugten af uvasket røv, nogle, oven i købet med ranglebær, er gennemgående i langt de fleste tilfælde jeg har hørt om fra nogle piger. Jeg har oplevet 2 mænd som havde en beskidt røv, den ene lavede en "pænt" streg på det hvide lagen. Det var til et mini gb, jeg spurgte om han ikke trængte til et bad. Det mente han ikke selv. Den anden mand skulle jeg give et rim job, hans røv var synlig beskidt. Jeg er ikke lorte forskrækket, men ikke noget jeg tænder på eller leger med Så jo de mænd findes. 3 1 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lejogbrug 611 Skrevet 25. Oktober lejogbrug skrev, den 13.10.2025 at 19:33: Jeg har oplevet 2 mænd som havde en beskidt røv, den ene lavede en "pænt" streg på det hvide lagen. Det var til et mini gb, jeg spurgte om han ikke trængte til et bad. Det mente han ikke selv. Den anden mand skulle jeg give et rim job, hans røv var synlig beskidt. Jeg er ikke lorte forskrækket, men ikke noget jeg tænder på eller leger med Så jo de mænd findes. Som opsummering er det heldigvis de fleste mænd som jeg har mødt haft fuldstændig styr på deres hygiejne. Jeg finder det frækt at slikke/sutte på bollerne, men oplever at nogen mænd kan være meget følsomme hvor det kan gøre ondt på dem. Jeg oplever at der kan være lidt underkastelse/dominans i at skulle slikke på bollerne, særligt hvis manden står op foran en og de bliver klasket i mit ansigt eller manden sidder overskrævs på ens ansigt. Måske det der gør at nogen fravælger det. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg