Hop til indhold
Vixenida

Lejlighedshotel vs Hotel

Recommended Posts

Egentlig blot en service meddelse til jer der benytter jer af disse.

Min erfaring er, at lejlighedshoteller faktisk er bedre da kodesystem istedet for keycard, gør det mere simpelt og egentlig også mere diskret, da der somregel ikke er reception ved mange af stederne. 

Det var blot lidt kærlighed herfra til jer. <3 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Blot en info til GP'erne.

Hver gang koden bliver brugt, så logges det, så værten kan altid følge med i hver enkelt gæst's brug.

Det er ihvert fald tilfældet med det populærer lejlighedskompleks der ligger ude på Amager Strand. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg  har  flere  gange  oplevet at  personalet  har  banket på  og  kigget  ind i  lejligheden, for at se om alt var okay. Jeg  har  booket  en  enkelt  person,  mine  overnatninger  er  ikke blevet  brugt hvor jeg har arbejdet  som  gp,  men  ifm  mit almindelige arbejde. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
lejogbrug skrev, for 1 minut siden:

Jeg  har  flere  gange  oplevet at  personalet  har  banket på  og  kigget  ind i  lejligheden, for at se om alt var okay. Jeg  har  booket  en  enkelt  person,  mine  overnatninger  er  ikke blevet  brugt hvor jeg har arbejdet  som  gp,  men  ifm  mit almindelige arbejde. 

altså i aarhus bruger jeg et bestemt og når jeg er i kbh har jeg to jeg har brugt. Jeg har absolut aldrig mødt personale og slet ikke at nogen banker på - jeg har kun haft meget diskrete oplevelser med de her steder og grundet ønske om anonymitet både fra mig og gæster, så er det bare meget ideelt.  

Så blot en anbefaling til jer som bruger hoteller.. jeg bruger fortsat sommetider hoteller, men synes virkelig godt om de her lejlighedshoteller. Rene, flotte, rumlige og super diskrete <3 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Vixenida skrev, for 2 minutter siden:

altså i aarhus bruger jeg et bestemt og når jeg er i kbh har jeg to jeg har brugt. Jeg har absolut aldrig mødt personale og slet ikke at nogen banker på - jeg har kun haft meget diskrete oplevelser med de her steder og grundet ønske om anonymitet både fra mig og gæster, så er det bare meget ideelt.  

Så blot en anbefaling til jer som bruger hoteller.. jeg bruger fortsat sommetider hoteller, men synes virkelig godt om de her lejlighedshoteller. Rene, flotte, rumlige og super diskrete <3 

Det  lejlighedshotel  jeg  tænker  på er  også  i Aarhus, har  oplevet besøg af  personalet  de 2 gange jeg har  haft  brug for en  overnatning der. 

Men  min  bookning har  været helt efter  bogen og  jeg har ikke haft noget at  skjule. Synes blot at det var ekstra service at få besøg af  venligt personale. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...