Vixenida 1388 Skrevet 11. Oktober Egentlig blot en service meddelse til jer der benytter jer af disse. Min erfaring er, at lejlighedshoteller faktisk er bedre da kodesystem istedet for keycard, gør det mere simpelt og egentlig også mere diskret, da der somregel ikke er reception ved mange af stederne. Det var blot lidt kærlighed herfra til jer. 8 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den Anonyme 1050 Skrevet 11. Oktober Blot en info til GP'erne. Hver gang koden bliver brugt, så logges det, så værten kan altid følge med i hver enkelt gæst's brug. Det er ihvert fald tilfældet med det populærer lejlighedskompleks der ligger ude på Amager Strand. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lejogbrug 611 Skrevet 11. Oktober Jeg har flere gange oplevet at personalet har banket på og kigget ind i lejligheden, for at se om alt var okay. Jeg har booket en enkelt person, mine overnatninger er ikke blevet brugt hvor jeg har arbejdet som gp, men ifm mit almindelige arbejde. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Vixenida 1388 Skrevet 11. Oktober lejogbrug skrev, for 1 minut siden: Jeg har flere gange oplevet at personalet har banket på og kigget ind i lejligheden, for at se om alt var okay. Jeg har booket en enkelt person, mine overnatninger er ikke blevet brugt hvor jeg har arbejdet som gp, men ifm mit almindelige arbejde. altså i aarhus bruger jeg et bestemt og når jeg er i kbh har jeg to jeg har brugt. Jeg har absolut aldrig mødt personale og slet ikke at nogen banker på - jeg har kun haft meget diskrete oplevelser med de her steder og grundet ønske om anonymitet både fra mig og gæster, så er det bare meget ideelt. Så blot en anbefaling til jer som bruger hoteller.. jeg bruger fortsat sommetider hoteller, men synes virkelig godt om de her lejlighedshoteller. Rene, flotte, rumlige og super diskrete 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lejogbrug 611 Skrevet 11. Oktober Vixenida skrev, for 2 minutter siden: altså i aarhus bruger jeg et bestemt og når jeg er i kbh har jeg to jeg har brugt. Jeg har absolut aldrig mødt personale og slet ikke at nogen banker på - jeg har kun haft meget diskrete oplevelser med de her steder og grundet ønske om anonymitet både fra mig og gæster, så er det bare meget ideelt. Så blot en anbefaling til jer som bruger hoteller.. jeg bruger fortsat sommetider hoteller, men synes virkelig godt om de her lejlighedshoteller. Rene, flotte, rumlige og super diskrete Det lejlighedshotel jeg tænker på er også i Aarhus, har oplevet besøg af personalet de 2 gange jeg har haft brug for en overnatning der. Men min bookning har været helt efter bogen og jeg har ikke haft noget at skjule. Synes blot at det var ekstra service at få besøg af venligt personale. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg