LK12345 86 Skrevet 11. Oktober Så fik jeg besøgt Cara, efter at folk her inde havde skrevet rigtig positivt om hende, og jeg må bare sige jeg er meget enig. Hun er virkelig flot, flot krop, flot ansigt og virkelig ikke et gram der sidder forkert. Som andre også har skrevet er hun lidt genert i starten, men synes faktisk det har sin charme. Kommunikationen var nem, hun svarer hurtigt og snakker fint engelsk. Har heller ingen grund til at tro det heller ikke er hende man skriver med. Hun sagde hun lige havde fået den lejlighed vi var i, så går ud fra hun ikke længere arbejder på en klinik, hvilket jeg bestemt synes er et plus. Så hvis der er nogle der lider af paranoia, så er der hvertfald ingen undskyldning for ikke at besøge hende mere. Kommer helt sikkert igen. https://annoncelight.dk/showad/401138 3 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
LK12345 86 Skrevet 19. Oktober mixart skrev, den 13.10.2025 at 20:59: Hvor høj er hun cirka? Vil tro hun er omkring 1,60 høj. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg