Hop til indhold
skunken

Pattaya slap - Nu med dansk lydspor

Recommended Posts

Hejsa 

Jeg lagde for nogle uger siden et opslag op hvor jeg fortalte lidt om min youtube rejse.

Der var en som spurgte ind til om jeg ikke kunne lave det med dansk tale. Det kunne jeg ikke, men nu her nogle uger senere har Youtube udvalgt mig,  og opgraderet mig til at kunne lave flere sprog spor.

niskanen skrev, den 21.9.2025 at 15:28:

Kan selvfølgelig godt forstå ideen med at lave kanalen på engelsk, men du kunne måske overveje at lave videoer på dansk også?

Så nu har jeg optaget 2 udgaver på engelsk og dansk. Det er første gang jeg prøver det. :-) så giv mig lige besked om det er ok, hvis det er brugbart laver jeg  også dansk lydspor fremover.

Denne video er ikke udgiver endnu, den er skjult, så kun i kan se den. Tør ikke udgive den før jeg lige har hørt om mit danske lydpor fungere.

Man skifter lydspor nede i højre hjørne der hvor man også vælger undertekster og kan skifte mellem HD, 4k osv.

Redigeret af skunken

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det danske lydspor fungerer rigtig godt,:) det er meget mere afslappende at høre det på dansk, så skal hjernen ikke bruge energi på at oversætte det.

PS. Vær opmærksom på de tekster som du indsætter i filmen er på engelsk,  nu er det ikke et problem i denne film når det kun er i mad opskriftet.

Fortsat enlig det gode arbejde ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...