SkalUdfyldes 0 Skrevet for 11 timer siden (edited) Hej alle her på Eroguide Jeg har været aktiv tidligere under andet brugernavn men den konto er slettet, så de sidste år har jeg bare lurket uden at poste, der er dog opstået et "akut" behov. En kort intro af min behov, derefter oplæg til lidt debat til sidst. Jeg er en midaldrende mand, der nærmer sig de 50 år. Jeg har en del livserfaring og kender mig selv ret godt. Gennem livet har jeg udforsket mange forskellige seksuelle ting. Jeg har "en del" af erfaring med analsex, alt fra store dildoer og fisting til intime oplevelser med shemales. Jeg føler mig nu klar til at tage skridtet videre. Jeg leder efter en professionel domina, som med sin ekspertise kan hjælpe mig gennem en stor forandring: at blive klar til at modtage en eller flere rigtige mænd seksuelt. Altså gangbang, for hvorfor gøre noget halvt. Jeg søger tilvænning flere rigtige mænd fysisk, det er nok den nemme delt. Jeg vil ikke kun have fysisk forberedelse, men også mental og følelsesmæssig vejledning, så jeg kan føle mig tryg og åben over for denne oplevelse. Jeg forestiller mig, at dette er en proces, der vil strække sig over flere sessioner, og jeg er helt indforstået med, at der sandsynligvis skal arbejdes en del med det mentale aspekt via samtale og ikke kun fysiske handliger. Det er vigtigt for mig, at jeg føler mig både fysisk og psykisk forberedt. Min forventning er, en domina der med sin professionalisme og erfaring kan skabe en atmosfære, hvor jeg roligt og sikkert kan overgive mig til dette næste skridt på min seksuelle rejse. Hun skal være dansk talende og det skal foregå i Jylland, måske fyn, da dette nok kommer til at strække sig over en del omgange. Oplæg: 1. Er der nogen som kender en domina der ville være interesseret i dette? 2. For at lege lidt med tanke eksperimentet, hvor mange mænd her på Eroguide ville potentielt være interesseret i at deltage i et sådan gangbang? Redigeret for 10 timer siden af SkalUdfyldes Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg