Darkshades 33 Skrevet 10. Oktober Havde besøg af denne smukke pige. Høj, slank, smuk fast røv og små perfekte bryster. Og ja, et ansigt som en prinsesse. Hold op hun er smuk. Små kys, et fantastisk blowjob og dejlig sex. Kæmpe anbefaling :) https://annoncelight.dk/showad/439032 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Skiderik 660 Skrevet 10. Oktober Det lyder mere som et scam 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Darkshades 33 Skrevet 10. Oktober Skiderik skrev, for 23 minutter siden: Det lyder mere som et scam Det er det bestemt ikke. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
pacer 2724 Skrevet 10. Oktober Det er i alt fald en forkølet annonce, tvivler på det kan give ret mange henvendelse. Men det kan jo være din anmeldelse hjælper på det. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
xazia 211 Skrevet 10. Oktober Han har faktisk ret. Jeg mødte hende i sidste uge 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kobeen 46 Skrevet 10. Oktober Kan du sige lidt om pigen man møder? Alder? Udseende? Kan du sige lidt om pigen man møder? Alder? Udseende? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Darkshades 33 Skrevet 10. Oktober Kobeen skrev, for 28 minutter siden: Kan du sige lidt om pigen man møder? Alder? Udseende? Kan du sige lidt om pigen man møder? Alder? Udseende? Udseende har jeg beskrevet. I start tyverne vil jeg gætte på : ) 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg