Hop til indhold
Lauersen

Vildt og lækkert besøg hos Massagetrine på Vestegnen

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/286885

Jeg besøgte Massagetrine tilbage i august, men grundet karantæne kan jeg desværre først skrive om det nu. Selvom vi bevæger os lidt over i BDSM universet var der mest tale om penetrativ sex, så jeg har valgt at lægge anmeldelsen i det "normale" forum.

Jeg kan se at hendes annonce har været opdateret for nylig, men det svinger vist lidt hvornår hun er på. Jeg har kigget en del på annoncen igennem tiden, og fik så endelig taget mig sammen til at tage kontakt. Jeg spurgte lidt ind til hvad vi skulle lave af sjov, og fik at vide at det tager vi på dagen og at intet er "ekstra". Da jeg ringede på døren var jeg noget spændt på hvad der skulle ske, og det var en dejlig og smilende pige der stod i døren og tog imod. Jeg havde knap nok fået fremstammet hvor jeg måtte stille skoene, før hun havde fanget mine øjne med sine og startet et grådigt tungekys hvor jeg blev i tvivl om hun overhovedet ville slippe mig. Jeg fik vristet mig fri for at finde 3 blå 500 sedler frem som jeg fik pyntet hendes BH lidt med, men trusseløs som hun var måtte jeg placere den sidste imellem lårene på hende. Endelig fik jeg så fremstammet hvad jeg kunne tænke mig at vi foretog os, og der blev nikket ivrigt ja til samtlige af de ting jeg havde udvalgt fra stikordene i annoncen. Og et par ting der ikke var nævnt der.

Stedet er i den grad privat/diskret, og hendes store, godmodige hund var også til stede. Han fik pænt besked på at vente, imens vi begav os til et velindrettet bollerum der indeholdt en særpræget møbelkonstruktion jeg ikke lige var bekendt med. Det krævede dog ikke den store fantasi at forestille sig i hvilke stillinger man kunne bolle opad og ovenpå den. Jeg spurgte ind til om hun evt. havde noget sexlegetøj, og med et smørret grin gik hun hen til en kommode og trak en skuffe ud. "Du vælger bare" istemte hun, og det blev lidt svært at finde en almindelig pikstørrelses vibrator og en lille blid flogger imellem hendes størrelse hest dildoer og store, faretruende piske. Jeg fandt også en penis-gag, en mellemstor buttplug, og en lille ridespore, og fik ellers kæmpet mit sidste tøj af efter at have hevet hendes kjole op med et snuptag.

Og så gik det vilde knald ellers over stok og sten med mig som den dominerende der hev hende rundt, tog hende hårdt og legede med hende hvor hun bare tog imod. Hvad der præcis skete i hvilken rækkefølge fortaber sig lidt i en tåge, men kun kunne tage dyb facefuck op ad bollemøblet med næseklem, stønnede ivrigt når hun blev slikket, og tiggede og bad om at det hele skulle være hårdere når ikke lige jeg havde spændt penis-gaggen fast på hende. Hun var helt med på anal, og kunne vise den smukkeste "gape" efter vi havde været i gang et stykke tid.

Da jeg gik igang med lidt håndholdt smæk, synes hendes hund dog ikke at det var noget vi måtte selvom Trine selv var vild med det, men der var masser af andre ideer vi kunne gå med indtil trætheden efter den hårde sex i augustvarmen satte ind hos mig. Det blev også til lidt blidere sex, hvor hun her klagede lidt over at jeg ikke bare knaldede igennem, men stoppede for meget op når hun næsten lige var ved at komme. Det kunne jeg jo ikke have siddende på mig, så jeg fik mobiliseret reserverne og fik taget hende i en god stilling med hendes ben på mine skuldre hvor hun til sidst sprøjtede udover mig. Der var masser af saft at slikke op, og jeg lagde mig til sidst udmattet på sengen med en halvkvædet vise om at det er meget normalt for mig ikke selv at komme på de helt gode besøg. Det var hun dog ikke helt tilfreds med heller, og insisterede på en fantastisk to-hånds massage til min pik hvor mine protester blev fejet væk af at jeg jo faktisk havde sagt at hun måtte gøre med mig hvad hun ville. Efter at behandlingen nærmest havde medført et blackout for mig kom jeg i et ordentligt strint, og vil lå så tæt og marineret i fælles kropsvæsker og nød en dejlig pillowtalk før det blev til et kærligt bad sammen.

Jeg gik derfra med den der skønne følelse i hele kroppen jeg har efter virkelig god sex. Mine sanser er altid skærpede lige der, og verden havde farver, vinden tog i mig, og jeg bemærkede skyer, fugle og sus i træerne før jeg måtte ind i bilen og tilbage til den virkelighed jeg havde pjækket fra. Jeg håber det vil lykkedes mig at besøge hende en anden gang.

Del dette indlæg

Link til indlæg

@Lauersen jeg er vild med dine anmeldelser. De er altid rigtig frække, godt beskrevet og giver lyst.

Og så skinner det tydeligt igennem at du har stor respekt for de kvinder du besøger. Det synes jeg er fantastisk og meget prisværdigt.

Mange tak!

- JoeR

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...