Hop til indhold
strap-on tøsen

GB af strap-on tøsen på 27 - KUN 800 kr m gummi! Mandag kl 19.00

Recommended Posts

Hej frække.
som noget HELT NYT søger vi også flotte pikke der må filmes imens de knepper os - til vores kommende only fans konto - må vi bruge billeder og video af DIN pik kan du deltage i det hele til HALV PRIS!! både GB og trekant.

Jeg er fra 6600 Vejen.

Jeg er lige fyldt 27 - 166/65 kilo og c-skåls bryster med de stiveste vorter og en fisse der sprøjter når jeg har kneppet en fyr med mine strap-ons.
kæresten er 48 180/85/16

om du er øvet eller total nybegynder så kom frit frem. jeg elsker begge dele.

Jeg skal gerne kærtegne dine baller imens jeg langsomt lader min strap-on glide ind i din velsmurte numse, og så give dig et par klask når jeg knepper dig godt til sidst.
Kom frit frem og få en tur:
30 min 1000 kr
15 min 700 kr

Mandag d 13 oktober holder jeg gangbang - 19.00 - 20.30 - hvor I kan kneppe mig og jeg kan kneppe jer hvis i vil det
KUN 800 kr!!

KIGGE PÅ og spille pik, og sprøjte ud over mig til sidst KUN 400 kr!!

jeg vil gerne sætte ny rekord. så MEGET gerne over 4 mand :-) der knepper mig!

tilmelding og info på:

[email protected]

PS: som noget HELT NYT søger vi også flotte pikke der må filmes imens de knepper os - til vores kommende only fans konto - må vi bruge billeder og video af DIN pik kan du deltage i alt til HALV PRIS!!

billeder her: https://annoncelight.dk/showad/439211

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...