Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Klokken var lidt i halv syv og havde brug for en omgang massage her til aften. Den måtte gerne være grøn og skulle der blive tilbudt lidt ekstra så ville jeg tage det med.
Ringede til Janthons massage da jeg var 5 min derfra i bil og fik af vide at de havde tid og jeg kunne bare komme.
Jeg troppede op og ringede på døren og efter nogle øjeblikke kom en dame hen og åbnede døren og sagde, at de havde lukket.
Nå, det kunne jeg ikke forstå da jeg lige havde ringet og fået noget andet af vide. Der er lukket blev der sagt og vi lukker hver dag kl. 18.
Jeg gik igen og ringede tilbage på det nummer fra før.  Det var det rigtige nummer og til det rigtige sted.
Fortalte hvad jeg fik af vide ved døren og hende i røret sagde, at de havde åbent i et par timer endnu, så det kunne hun ikke forstå.
Vi ses en anden gang skat blev der sagt.

Tak, tak - en oplevelse der ikke blev til noget. Bare æv. Er der nogen der har oplevet noget tilsvarende?

Dette er måske ikke en regulær anmeldelse og det er på ingen måder til hensigt at støde nogen.
Det var en øv oplevelse som lige skulle luftes.

https://janthonsmassage.dk

Skrevet
DaKaiser skrev, for 35 minutter siden:

Der er lukket blev der sagt og vi lukker hver dag kl. 18.

Underligt. Hjemmesiden siger åbent til kl 20 på hverdage. Altså svarende til det, du fik at vide i telefonen.

Skrevet
DaKaiser skrev, for 41 minutter siden:

Tak, tak - en oplevelse der ikke blev til noget. Bare æv. Er der nogen der har oplevet noget tilsvarende?

Vil helst ikke afspore tråden, hvis den kun relaterer til nævnte sted. Men jeg har et par gange oplevet tilsvarende, at blive afvist i døren. Fået forskellige undskyldninger. Min personlige konklusion har været, at mit udseeende på en eller anden måde har virket mindre indbydende. Så har jeg bare prøvet et andet sted med bedre held.

Skrevet

Har prøvet det 1 gang et sted i Vanløse - havde aftalt tid og det store neonskilt stod der åbent men hun sagde at de var lukket 

Jeg ville ikke ligge så meget i det - jeg er på at der er andre der gladeligt vil tage imod dig 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.