Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Findes der nogle piger som tilbyder deres armhuler til slikning ?

Armpits

synes ikke jeg kan finde noget 

(kbh område)

Redigeret af Stapler
Billeder slettet

Skrevet

Jeg er helt sikker på at du enten som en del af en fuld pakke eller for et mindre gebyr vil kunne "overtale" de fleste GP'er til, at du grundigt rengør deres armhuler med mundtøjet. Personligt så tillader jeg mig ofte at slikke lidt armhule under missionæren, såfremt jeg fornemmer at GP er rimelig tændt. Hvis hun ikke har været med mig i bad inden og hun har smurt godt med parfumeret deodorant under armene, så funker det dog ikke for mig.

Redigeret af Stapler
Billeder slettet

Skrevet

Det tænker jeg er meget muligt. Du skal bare være sikker på, at den du skriver med er pigen og ikke en bagmand/sekretær. Jeg har prøvet, at stå i trælse situation, hvor jeg skulle forklare, hvad jeg har skrevet i beskederne og hun kigger på underligt på mig. 

Skrevet
  • Author
KøbEnKrammer skrev, for 16 timer siden:

Det tænker jeg er meget muligt. Du skal bare være sikker på, at den du skriver med er pigen og ikke en bagmand/sekretær. Jeg har prøvet, at stå i trælse situation, hvor jeg skulle forklare, hvad jeg har skrevet i beskederne og hun kigger på underligt på mig. 

Hvordan sikre jeg det at det er pigen selv jeg skriver med 

de alle skriver ofte meget kort tilbage såsom 

yes 

ok 

when 

hehe

Skrevet
Sissycuckpiss skrev, for 4 timer siden:

Hvordan sikre jeg det at det er pigen selv jeg skriver med 

de alle skriver ofte meget kort tilbage såsom 

yes 

ok 

when 

hehe

Der er en række “etableret” piger. Piger med mange gode anmeldelser og som er selvstændige. Jeg har ikke kendskab til piger i Kbh/Sjælland. 

Jeg har besøgt Patty. Hun er med på næsten alt. Hun er sommetider i Sjælland/København. Hende kan jeg hvert fald stå inde for, og en kvinde, du selv skriver med. 

https://annoncelight.dk/showad/308237

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.