1955 1359 Skrevet 7. Oktober The sweetest TS Jade - that's me! Har idag besøgt hende, og hvilken vidunderlig oplevelse. I sin annonce har hun 25 billeder og 2 korte videoer, hvor hun slet ikke smiler. Det første jeg oplevede, var et kæmpe stort smil, og hvor er hun dog smuk når hun smiler, skønne brune øjen, og meget lattermild. Da hun blottede sin pik, var jeg lige ved at vende om, den er godt nok stor og tyk, tænkte at jeg aldrig ville få den indenbords. Efter en del sutten og en gang 69, ville hun gerne kneppe mig. Jeg bad om udpreget forsigtighed, og det levede hbun op til. Alligevel gjorde det ondt i starten, men da hun først var helt inde, var det bare dejligt. Hun kneppede mig i mere end 15 min, og det var lækkert. Jeg havde betalt ekstra for hendes udløsning, og det levede hun i den grad op til, må ha været dagens første..... Jeg kan varmt anbefale Jade, og vil genbesøge hende når økonomien er rettet op. 1955 9 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
shemales are awesome 43 Skrevet 7. Oktober Tak for en god anmeldelse Hvor stor en hendes pik og hvad gav du for hendes cum Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
1955 1359 Skrevet 7. Oktober shemales are awesome skrev, for 27 minutter siden: Tak for en god anmeldelse Hvor stor en hendes pik og hvad gav du for hendes cum Mit bud er 18-20 cm. Tror det er samme pris de fleste steder, fremgår af hendes annonce. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gammel rotte 1366 Skrevet 8. Oktober Jade er fantastisk. 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
shemales are awesome 43 Skrevet 8. Oktober Gammel rotte skrev, for 6 timer siden: Jade er fantastisk. Så har jeg noget at se frem til Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hulbror 1536 Skrevet 9. Oktober Jade er super sød, og smuk og virkelig dejlig at være sammen med, det er længe siden jeg har været sammen med hende, men jeg er sikker på det ikke har ændret sig. 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg