Hop til indhold
K-Man

wellness weekend m. det hele - Mina tur nr. 2 og hot bomb Gina

Recommended Posts

Lad mig lige starte med følgende: Gad sgu godt have sådan en weekendtur hver uge - men man er trods alt offentligt ansat- så der må spares op - for når jeg endelig tager penge op af lommerne gør jeg det altid i stor stil.

Tjekker ind på wellness hotel lørdag d. 19/4 - ganske liderlig og trængende. En tur i wellness afdeling gjorde mig ikke mindre kåd, men dog mere afslappet. :cool:  

Efter lidt debatterende med mig selv, da jeg er er tjekket ind, beslutter jeg mig for at det bliver Mina igen....nogle af hendes veninder var også inde i billedet - men jeg havde jo skrevet i et tidligere indlæg at der nok blev en 2'er. Det blev dog meget anderledes end jeg havde regnet med......hvilket absolut ikke er dårligt. Belært fra sidst hoppede jeg ud i 2 timer -men droppede og tage analt med.

Lad mig konstaterer i forhold til den debat der har været omkring Mina og anal - ved jeg ikke om jeg blev klogere. - Jeg tror hvis hun synes det var rædselsfuldt havde hun det ikke på, men det er heller ikke hendes favorit beskæftigelse og temmelig afhængig af størrelse, måden det bliver gjort og absolut kemi.

Tilbage til akten. Meget var et gentagelse af sidst -MEN - da vi kom til der hvor jeg sidst bollede hende besluttede jeg at jeg ville trække den del lidt og slikke hende igen. Hun sagde så hun ville prøve noget. Jeg skulle slikke hende bagfra -hun ville ligge på maven så kunne hun nemlig lege med sig selv.....OG det gjorde hun så!!  Da hun var "kommet" spurgte hun om jeg kunne komme 2 gange og om vi ikke skulle se at få mig til at komme. Den var jeg med på. Hendes fantastiske mundarbejde gjorde hurtigt udslaget - Bedste blowjob udløsning ever -men det var også over en time med "go stop go". Så jeg var klar -og det var super træning! (har tidligere haft problemer med at poppe for hurtigt.)

Tja så er det at det blev meget anderledes herfra, men på en god måde. Mina gik i bad og da hun kom tilbage havde jeg netop den time ekstra som jeg ikke havde sidst. -MEN -jeg var faktisk helt færdig og havde mest lyst til at hænge ud og snakke.

- SÅ - Nu har jeg set billeder af den lejlighed hun har købt og fået lavet i stand og som er grunden til hun her. Har også set billeder af hendes hund som hun også savnede sidst hun var i landet.

Servicemeddelelse .

Mina var den første af en række piger fra hendes land der kom til Danmark -Der er altså en grund til at en del profler ligner hinanden, sådan som nogen har omtalt en gang - Mina har oprettet de fleste for veninderne :cool:

(Mina og veninderne er vel så iøvrigt stort set de eneste der ikke har fakebilleder inde på EC -pisse irriiterende altså!)

Servicemeddelelse2:

Mina skal stadig have købt møbler + det løse -så vi har hende lidt endnu :cool:

Servicemeddelelse 3:

Babara som er beskrevet så flot herinde er ifølge Mina ikke i landet pt. -på trods af annoncen på EC  

Mina er en 1'er og den perfekte GFE - Sådan er det -BUM!

......Når men det var så lørdag :cool:

Søndag:

Tja.......Det var jo egentlig fristende at tage en af Mina's veninder for dem vidste jeg var REAL, men pludselig fik jeg skrupler og synes jeg var Mina utro -what the....?!?

Den blev 22 om aftenen inden jeg tog en endelig beslutning after en hel dags kiggende på nettet og overvejelser. Jeg besluttede at tage chancen med Gina Hot Bomb. Godt sats :ugeek:

310260.jpg

Lad med starte med at sige - ja - billeder kan lyve -men billeder kan også nogle gange være taknemmelige og stylede og så putter man de  bedste op som reklame -det er umiddelbart hende på billederne på EC -men hun har taget på((var hun ked af) og havde ikke langt hår længere(får hun dog igen :-P )

Men det gjorde ikke mig noget for jeg var liderlig -og sikke øjne!

-Hun har simpelthen de mest heftige øjne under akten og rider som besat...på den gode måde :mrgreen:

Vi startede dog med en masse sut og slik og jeg gav nr. 2 finger mens jeg slikkede hende....her tænkte jeg....ah ha hun er en af de stille....men hun havde et smil på læben hele vejen. Det stille  ændrede sig som sagt under selv rideprocessen og med de meget intense øjne hunhar lykkedes det for første gang i årevis at komme, mens jeg blev redet og lille manden faldt ikke sammen indenfor........tja sådan har det været.......

Lad mig lige afrunde Gina med følgende. Der blev også kysset en del...meget!..... Tungen er dog en lille hård tunge.....blev dog bedre undervejs......

Hun er umiddelbart stille af natur -men vild med ridning. - det var lige mig :-P

Jeg kunne forestille mig der nogen der ikke synes om det stille og kan også forestille mig at der kan være nogen der får kemiproblemer . men hvis man er sød ved Gina og sød og snakker sødt til hende. så har man en GFE....med ridetur som er ..."kanon"..."knald" go.... :ugeek:

Til slut: Jeg gad godt tage en wellness tur næste weekend -men der går nok et par måneder :mrgreen:

/K 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg kender kun til Mina. Hun er altid en fornøjelse!! :-) Gina har jeg aldrig prøvet, men efter denne anmeldelse tror jeg, at jeg skriver hende på min to-do-liste :-D

/Dandy

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tak for anmeldelserne. Jeg overvejer lidt at se mina engang. Har kun hørt godt om hende, dog synes jeg hun ser utroligt bleg ud på billederne. Er hun det i virkeligheden eller er det lyset?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Lad med starte med at sige - ja - billeder kan lyve -men billeder kan også nogle gange være taknemmelige og stylede og så putter man de  bedste op som reklame -det er umiddelbart hende på billederne på EC -men hun har taget på((var hun ked af) og havde ikke langt hår længere(får hun dog igen :-P )

Ser da super sprød ud... Taget på i hvilken forstand? Bare lidt over det hele eller decideret buttet?

Og de bryster... ser da mums ud... :P  er de ægte?

Dejlig med alt det wellness...  :grin:

Dressmann

Del dette indlæg

Link til indlæg

Mina er ikke brun -men dog heller ikke bleg som billederne ligger op til...ihvertfald ikke i den belysning jeg havde;-)

Dress: det er lidt både og -har taget på lidt over det hele og blevet en smule småbuttet -hun er ikke så høj, så få kilo gør et vist udslag både den ene og anden vej -men tror ikke lig man skal regne med hun taber de kilo lige imorgen -tilgengæld -Får hun hår xtentensions om 14 dage -ville jeg nok vente på;-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

310260.jpg

Men det gjorde ikke mig noget for jeg var liderlig -og sikke øjne!

-Hun har simpelthen de mest heftige øjne under akten og rider som besat...på den gode måde :mrgreen:

Vi startede dog med en masse sut og slik og jeg gav nr. 2 finger mens jeg slikkede hende....her tænkte jeg....ah ha hun er en af de stille....men hun havde et smil på læben hele vejen. Det stille  ændrede sig som sagt under selv rideprocessen og med de meget intense øjne hunhar lykkedes det for første gang i årevis at komme, mens jeg blev redet og lille manden faldt ikke sammen indenfor........tja sådan har det været.......

Lad mig lige afrunde Gina med følgende. Der blev også kysset en del...meget!..... Tungen er dog en lille hård tunge.....blev dog bedre undervejs......

Hun er umiddelbart stille af natur -men vild med ridning. - det var lige mig :-P

Jeg kunne forestille mig der nogen der ikke synes om det stille og kan også forestille mig at der kan være nogen der får kemiproblemer . men hvis man er sød ved Gina og sød og snakker sødt til hende. så har man en GFE....med ridetur som er ..."kanon"..."knald" go.... :ugeek:

Hej K-Man

Efter at have læst din beskrivelse, bestilte jeg også Hot Bomb Gina. For hvis billederne lignede bare en lille bitte smule, som du siger, måske +5 eller +10 kg ekstra, men hun ellers var fantastisk til at ride - så ville det blive skønt!

Så stor var min overraskelse og skuffelse, da hun dukkede op. Billederne af Gina er ikke taget fra en god vinkel og photoshoppet lidt, de er af en helt anden pige. I virkeligheden ser Gina temmelig konet og usexet ud, og det er en rigtig kedelig start på et besøg, at hun kan se hvor skuffet man er. Men da hun nu var kommet, så syntes jeg at jeg ville prøve at få lidt ud af det, så vi aftalte en time til 1.000 og 200 for kys og 200 for megafransk. Jeg har altid undret mig over, hvordan man kan give megafransk uden også at give superfransk, men har aldrig haft lyst til at undersøge det nærmere. Men det fik jeg så anledning til her: Man får svensk i stedet - wow hvor spændende! Da hun så havde fået kondomet på og skulle ride mig, så klagede hun og sagde at det gjorde ondt. Jeg lå helt stille og lod hende bestemme farten, men hun endte med at hoppe af og hev gummiet af, og megafransk/svensk blev ændret til superfransk. Ved at koncentrere mig, lykkedes det at komme og få det overstået.

Jeg prøvede at småkonversere lidt med hende, hun sagde at hun var italiener og kom fra en by nær Napoli. Jeg snakkede så lidt om et turistbesøg i Pompeji i nærheden - men den by havde hun aldrig hørt om! Ok, det var lidt overraskende.

Og dog - i betragtning af hvordan hun så ud, hvordan hun var sminket og det tøj hun havde på, så formoder jeg at hun - som de fleste andre "italienere" her i landet - er fra Rumænien. Efter tre kvarter var hun ude af døren igen, og vi var begge lettede over at sige farvel.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jo det er den samme pige. Selv om jeg er utilfreds med, at K-Mans anmeldelse forledte mig til at kontakte den forkerte pige, så er detaljerne i hvad han skriver, f.eks. om den lille hårde tunge, fuldstændig korrekte.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...