Hop til indhold
N88

Ann’s Silkeborgvej Aarhus topkarakter

Recommended Posts

The diligent skrev, den 20.11.2025 at 12:48:

Besøgte Ann for anden gang, hun havde fortalt at hvis jeg næste gang betalte 1000kr. så ville hun smide alt tøjet

men da det kom til stykket kom hun med en forklaring om at hun ikke kunne låse yderdøren og derfor ikke ville

jeg føler mig snydt, jeg havde jo betalt.

har i andre oplevet det samme ?

Hun kunne ikke låse yderdøren…. Hvad så når butikken skulle lukke. Lyder jo som en løgn - og en rigtig dårlig én ! 
Du fik vel nogle af dine penge tilbage ? 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg besøgte Ann torsdag formiddag og der fejlede låsen ikke noget ;)
Jeg kan ikke nikke genkende til at Ann skulle snyde nogen, så måske der er sket en misforståelse?

Mvh KomBareDo

Del dette indlæg

Link til indlæg
Med.Lem skrev, for 13 timer siden:

Hun kunne ikke låse yderdøren…. Hvad så når butikken skulle lukke. Lyder jo som en løgn - og en rigtig dårlig én ! 
Du fik vel nogle af dine penge tilbage ? 

nej fik ikke penge tilbage

Del dette indlæg

Link til indlæg

Min fornemmelse er at ikke alle kunder bliver behandlet ens.

Første gang jeg var der ville jeg gerne vide hvad prisen var på ekstra, fik at vide det kom lidt an på hvor mange penge jeg havde med.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg undersøgte idag alt den hype om Ann. Jeg valgte at gå igen. Ann er absolut en lækker kvinde og helt i særklasse.

Der var bare flere ting, som gjorde, at jeg valgte at gå igen. Prisen steg ift. hvad vi havde talt om over SMS. Hun virkede til at have travlt og så mere ned på telefonen end på mig… Pengene havde ikke skiftet hænder. Så jeg sagde pænt nej tak og gik.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...