Lauersen 9907 Skrevet 22. Oktober Af efterlysningerne i dag at dømme er det vist noget der bare fortsætter. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ensomfyr 210 Skrevet 23. Oktober Lauersen skrev, for 16 timer siden: Af efterlysningerne i dag at dømme er det vist noget der bare fortsætter. Nu det har været nævnt, så har jeg også lagt mærke til det nogle gange i de seneste dage. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
LarsTysker 657 Skrevet 24. Oktober Man skal skelne mellem en person og dennes service. Det er nedværdigende at sige at man prøver Beate. Dog kan jeg ikke se noget forkert i at sige, at man prøver Beates franskkundskaber (eller lign.). 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
LarsTysker 657 Skrevet 24. Oktober Lauersen skrev, den 22.10.2025 at 23:28: Af efterlysningerne i dag at dømme er det vist noget der bare fortsætter. ensomfyr skrev, den 23.10.2025 at 16:29: Nu det har været nævnt, så har jeg også lagt mærke til det nogle gange i de seneste dage. I kan ikke forvente at alle læser alle tråde og indordner sig efter jeres hoved, så længe det ikke er i mod reglerne. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ensomfyr 210 Skrevet 24. Oktober LarsTysker skrev, for 1 time siden: I kan ikke forvente at alle læser alle tråde og indordner sig efter jeres hoved, så længe det ikke er i mod reglerne. Hvor siger jeg, at der bør være regler om sådant? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
LarsTysker 657 Skrevet 24. Oktober (edited) ensomfyr skrev, for 28 minutter siden: Hvor siger jeg, at der bør være regler om sådant? det gør du ingen steder, men hvor siger jeg at du eller andre siger det? Redigeret 24. Oktober af LarsTysker Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg