Allannielsen 20 Skrevet 7. Oktober Med de høje prisstigninger på sugardaters.com skræmmer det de unge amatør piger væk fra siden. Kr. 103-178 om ugen gør at alle de unge piger der engang var på siden er forsvundet. Mange af profilerne er nu falske engelske profiler eller professionelle massagepiger. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Allannielsen 20 Skrevet 7. Oktober Generøs Gentleman skrev, for 21 minutter siden: SD har været død længe… Ja produktet er blevet elendigt men sugardaters overlever vel fordi de ingen konkurrence har. Datech som ejer sugardaters har stabile overskud på omkring kr. 10 mio. om året før skat så det er en pengemaskine. Med alle de engelske og falske profiler er sugardaters blevet en side uden reelt indhold. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AmmaRose 133 Skrevet 7. Oktober Allannielsen skrev, for 1 time siden: Med de høje prisstigninger på sugardaters.com skræmmer det de unge amatør piger væk fra siden. Kr. 103-178 om ugen gør at alle de unge piger der engang var på siden er forsvundet. Mange af profilerne er nu falske engelske profiler eller professionelle massagepiger. Siden hvornår skal piger betale for at har en profil der inde? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Allannielsen 20 Skrevet 7. Oktober (edited) AmmaRose skrev, for 37 minutter siden: Siden hvornår skal piger betale for at har en profil der inde? De skal betale for at svare på beskeder. Det koster mellem kr. 103-178 om ugen for at have adgang til det. En gang var det gratis for pigerne at svare på beskeder. Ligeledes skal de vise offentligt profilfoto for at læse beskederne. Det afholder mange af de piger der gerne vil være anonyme til at oprette en profil. Før havde de muligheden for at vise deres foto til dem de var interesserede i uden at skulle offentliggøre deres foto for alle. Med de store prisstigninger forsvinder alle de unge amatørpiger. Ligeledes er der mange engelske og falske profiler på sugardaters. Redigeret 7. Oktober af Allannielsen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ses-Horsens 12 Skrevet 7. Oktober (edited) Problemet er at, på trods af daglige anmeldelser. Gør de intet! Har screenshot af de fleste, langt over 50 profiler. De gør intet. Overvejer. Ja overvejede at politi anmelde. De fleste profiler er sikkert stadig der. Men det hjælper sikkert intet. De medvirker jo til svindel. Har så gode minder fra før corona. Hvor var det vildt, kunne vælge og vrage. Helt ærlige, unge piger. Det var dengang. Redigeret 7. Oktober af Ses-Horsens Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Allannielsen 20 Skrevet 7. Oktober (edited) Ses-Horsens skrev, for 58 minutter siden: Problemet er at, på trods ad daglige anmeldelser. Har screenshot af de fleste, langt over 50 profiler. De gør intet. Overvejer. Ja overvejede at politi anmelde. De fleste profiler er sikkert stadig der. Men det hjælper sikkert intet. De medvirker jo til svindel. Har så gode minder fra før corona. Hvor var det vildt, kunne vælge og vrage. Helt ærlige, unge piger. Det var dengang. Du får ikke unge piger til at betale kr. 103-178 om ugen for at være medlem. Alle unge piger er væk og siden er proppet med falske profiler og professionelle massagepiger. Man kan have en stærk mistanke om at mange af de falske profiler er oprettet af folkene bag Sugardaters for at siden ikke skal dø totalt. Hvis man ser på anmeldelser på denne side af sugardaters.com så handler stort set alle anmeldelserne om falske profiler og meget få om ægte sugarbabes. Redigeret 7. Oktober af Allannielsen 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Smedesvenden 125 Skrevet 8. Oktober (edited) Allannielsen skrev, for 20 timer siden: De skal betale for at svare på beskeder. Det koster mellem kr. 103-178 om ugen for at have adgang til det. En gang var det gratis for pigerne at svare på beskeder. Ligeledes skal de vise offentligt profilfoto for at læse beskederne. Det afholder mange af de piger der gerne vil være anonyme til at oprette en profil. Før havde de muligheden for at vise deres foto til dem de var interesserede i uden at skulle offentliggøre deres foto for alle. Med de store prisstigninger forsvinder alle de unge amatørpiger. Ligeledes er der mange engelske og falske profiler på sugardaters. Er det ikke kun mænd der skal betale ?? Har efterhånden mødt mange derinde og de har aldrig nævnt at de også skulle betale noget , når jeg har brokket mig over de 400 det koster mig om mdr Redigeret 8. Oktober af Smedesvenden 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Allannielsen 20 Skrevet 8. Oktober (edited) Smedesvenden skrev, 1 time siden: Er det ikke kun mænd der skal betale ?? Har efterhånden mødt mange derinde og de har aldrig nævnt at de også skulle betale noget , når jeg har brokket mig over de 400 det koster mig om mdr Du kan prøve at oprette en sugarbabeprofil og her kan du se at prisen er nøjagtig den samme som for mænd hvis du vil svare på beskeder. Det er grunden til at alle unge piger er væk fra siden. Personligt bruger jeg ikke siden mere. Det er professionelle massagepiger og gilf eller milf der er på siden. Utroligt mange fake profiler som man kan have en mistanke om at der er oprettet af folkene bag Sugardaters for at holde gang i en døende side. Sugardaters Reviews | Read Customer Service Reviews of sugardaters.dk Redigeret 8. Oktober af Allannielsen 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Smedesvenden 125 Skrevet 8. Oktober Allannielsen skrev, for 4 timer siden: Du kan prøve at oprette en sugarbabeprofil og her kan du se at prisen er nøjagtig den samme som for mænd hvis du vil svare på beskeder. Det er grunden til at alle unge piger er væk fra siden. Personligt bruger jeg ikke siden mere. Det er professionelle massagepiger og gilf eller milf der er på siden. Utroligt mange fake profiler som man kan have en mistanke om at der er oprettet af folkene bag Sugardaters for at holde gang i en døende side. Sugardaters Reviews | Read Customer Service Reviews of sugardaters.dk Alt det pis du copy/paste ved alle jo , så ingen grund til at blive ved med det . nu har jeg oprettet en pigeprofil og det ser ud til at profilbillede bare skal godkendes så skulle det køre Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Allannielsen 20 Skrevet 8. Oktober (edited) Smedesvenden skrev, for 44 minutter siden: Alt det pis du copy/paste ved alle jo , så ingen grund til at blive ved med det . nu har jeg oprettet en pigeprofil og det ser ud til at profilbillede bare skal godkendes så skulle det køre Den profil jeg oprettede var ikke med profilbillede. Hvis der ikke er godkendt profilbillede skal der betales for at læse og skrive beskeder. De offentlige profilbilleder er måske en af årsagerne til at alle de unge piger er væk. Engang kunne man finde unge piger og nu er de fleste kvinder 30 plus og masser af fake profiler. Jeg kommer ikke til at betale for sugardaters da indholdet efter min smag er for dårligt. Ligeledes er prisniveauet for at være medlem gået fuldkommen amok. Redigeret 8. Oktober af Allannielsen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Smedesvenden 125 Skrevet 8. Oktober Allannielsen skrev, for 4 minutter siden: Den profil jeg oprettede var ikke med profilbillede. Hvis der ikke er godkendt profilbillede skal der betales for at læse og skrive beskeder. De offentlige profilbilleder er måske en af årsagerne til at alle de unge piger er væk. Engang kunne man finde unge piger og nu er de fleste kvinder 30 plus og masser af fake profiler. Jeg kommer ikke til at betale for sugardaters da indholdet efter min smag er for dårligt. Du bliver ved med dine fake profiler som sagt det ved ALLE Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sex lover 112 Skrevet lørdag klokken 21:20 Er her nogle som kender bedre hjemmesider for at finde sugarbabes? jeg syntes nemlig at prisen er blevet for dyrt og samtidigt er resultaterne for ringe. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg