½angel 1634 Skrevet 7. Oktober http://www.seductiongirls.dk/pigerne/molly/ Jeg var forbi Seduction girls, for at se Molly, havde nu for mange gange kigget sulten på hendes profil, så nu skulle det være. Bookning gik nemt ved at ringe til SG, selvom sms ville være nemmere og at fortrække, men det tilbyder de ikke. Men jeg kom fem minutter før, så jeg kan få et bad. Lukkes ind af mutter og efter et tjek, viser hun mig ud på badeværelset, så jeg kan vaske vejstøvet af mig. Bliver vist ind på værelset, og venter på Molly, og tænker på hvordan Molly nu vil se ud og om billederne er retvisende osv. Molly kommer ind og der er en grund til at hun også hedder minnie, hun er en virkelig petit dansk pige, virkelig køn. Hun går ud med pengene og efter lidt tid kommer hun ind, og det sjove begynder. Jeg fik lov til at slikke hende, og bagefter var det blow, og sex i flere stillinger, før afslutning i Doggystyle. Bagefter et kort bad, før jeg blev lukket ud af Molly. 30 minutter i godt selskab med en smuk og sød dansk petit pige, hvad mere kan man forlange. 8 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Erhvervsmand1 54 Skrevet 16. Oktober Tak for en god anmeldelse. Hvordan er stedet. Er det til at komme uset til og fra. Mødet man andre hulbrødre 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Probator 655 Skrevet 16. Oktober Erhvervsmand1 skrev, for 16 minutter siden: Hvordan er stedet. Er det til at komme uset til og fra. Mødet man andre hulbrødre Har været der et par gange. Rent og fint. Let at parkere i nærheden. Jeg følte mig ikke udstillet. Men har dog mødt en bror med samme hensigt som jeg. Det kan man ikke helt kan undgå de fleste klinik steder. Det generer ikke mig, at møde mænd med samme interesser som jeg selv. 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
½angel 1634 Skrevet 17. Oktober Erhvervsmand1 skrev, for 10 timer siden: Tak for en god anmeldelse. Hvordan er stedet. Er det til at komme uset til og fra. Mødet man andre hulbrødre Det er et hus langs en stor vej blandt en masse andre, tæt på et stoppested. Men ingen aner hvilket hus du skal til, og du går bare ind af hoveddøren med det samme, ikke noget med at vente på at blive lukket ind af den første dør. Så vupti er du væk fra gaden, indenfor den første dør, skal du så ringe på og blive lukket ind af den "rigtige" hoveddør. Jeg har ikke mødt nogen brødre, anden det har været aftalt, og tror GP'erne og mutter gør meget for at man ikke mødre Andre, men det kan jo ske. 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Blue man 722 Skrevet 18. Oktober ½angel skrev, den 17.10.2025 at 09:32: Det er et hus langs en stor vej blandt en masse andre, tæt på et stoppested. Men ingen aner hvilket hus du skal til, og du går bare ind af hoveddøren med det samme, ikke noget med at vente på at blive lukket ind af den første dør. Så vupti er du væk fra gaden, indenfor den første dør, skal du så ringe på og blive lukket ind af den "rigtige" hoveddør Man er allerede væk fra gaden når man træder ind i haven, pga den måde de har placeret hegnet på. 1 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
½angel 1634 Skrevet 18. Oktober Blue man skrev, for 1 time siden: Man er allerede væk fra gaden når man træder ind i haven, pga den måde de har placeret hegnet på. Ah for helved, jeg tænkte af en eller anden grund på PG, ikke på SG. Ja, du har helt ret, når man drejer ind i haven bag hegnet, er man skjult, og der er der ikke to hovedindgangsdøre. Tak for rettelsen 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg