Hop til indhold
½angel

Hvor (u)sikre er vagtplanerne?

Recommended Posts

Er kort spørgsmål herinde, hvor sikre eller usikre er vagtplaner på de danske bordeller?
Jeg spørger for nu har jeg flere gange opdaget at navnene på vagter skifter én ,to dage før en vagt.
De sidste tre måneder har jeg forsøgt at besøge fire piger på de københavnske bordeller.
Jeg ser én stå på vagtplanen nogle dage før, og så sørger jeg for at få fri på tidspunktet, men puf så er de væk fra vagtplan, og erstattet af en anden GP, og det kan ske et par dage før og selvfølgeligt på selve dagen.
Selvfølgeligt kan der ske noget, pigen kan blive syg eller andet, sådan er livet, men jeg begynder ikke at regne vagtplanerne for særlig reelle. f.eks. forsvandt Chloe så ofte fra vagtplanen, at jeg aldrig nåede at have fornøjelsen af hendes selskab, selvom jeg forsøgt flere gange, og dette frygter jeg lidt vil ske med nogle af disse GP'er.

Hvad er jeres opfattelse/erfaringer med vagtplanerne, kan man regne med dem eller er de kun sikre på dagen?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg kan godt se at det må være frustrerende, at den pige man har udset, pludselig ikke fremgår af planen alligevel. Og specielt hvis det sker flere gange. Jeg ville selv blive frustreret og “HELT ÆRLIGT ALTSÅ!”
På den anden side vil jeg også kun betale flere 1000 kr for et besøg, hvis pigen er oplagt og har lyst til besøg. Og har hun ikke det, så vil jeg ikke bruge penge på det.

Jeg ville forsøge at skrive direkte til pigen, hvis det er en mulighed, og fortælle situationen. At du virkelig gerne vil besøge hende, men et par gange har oplevet, at hun er forsvundet fra vagtplanen.
Måske kan hun tilbyde en ekstraordinær dag, kun for dig. Måske giver hun en forklaring på hendes ustabilitet. Eller også noget helt andet. Der er formentlig en årsag.

Jeg håber du får hende ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
SoveReign skrev, for 44 minutter siden:

På den anden side vil jeg også kun betale flere 1000 kr for et besøg, hvis pigen er oplagt og har lyst til besøg. Og har hun ikke det, så vil jeg ikke bruge penge på det.

Præcis.
Pigerne er selvstændige, og hvis de ikke har lyst, eller bliver syge, aflyser de.
For mig, er det egentlig et godt tegn.
Jeg har oplevet det flere gange, og har det lidt sådan, 'calculated risk' ... 
Så besøger jeg enten den anden pige, eller aflyser bookingen.

Og ja, på PG kan du lave en aftale uden for vagtplane, hvis pigen vil - det koster så bare lidt ekstra i lokaleleje.
Det har jeg prøvet, en enkelt gang .. 

Redigeret af sneræven

Del dette indlæg

Link til indlæg
SoveReign skrev, for 5 timer siden:

sneræven skrev, for 4 timer siden:

Pigerne er selvstændige, og hvis de ikke har lyst, eller bliver syge, aflyser de.
For mig, er det egentlig et godt tegn.

Helt enig med jer, lysten skal være der, og som jeg skriver så kan der ske ting.

Men det har ikke været én bestemt GP, det har været flere i flere måneder, det var derfor jeg smed spørgsmålet ind.

Hvis det bare var den samme, så ville jeg bare se det som at den GP var noget ustabil til at møde op, kan huske at jeg snakkede med et bureau på et tidspunkt om en bestemt GP, hvor de sagde at man først kigge være sikker på at hun dukkede op, når det var hendes tid til vagt, da hun tit aflyste kort forinden.

Så det var mere et generelt spørgsmål, om folks opfattelse af vagtplanerne. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...