Hop til indhold

Recommended Posts

Så blev det min tur til at besøge Maya Fam i Valby. Hun giver indtryk af at være fra øverste hylde og i min optik har hun noget at have den opfattelse i. Et besøg hos hende passede fint med deltagelse i en konference både tid og sted mæssigt, så jeg besluttede mig for at række ud.

Kommunikationen var let og supplerede hendes informationer fra Nympho ganske godt. Hun holder en meget positiv og konstruktiv dialog.

Tilbyder en GFE pakke og en PSE pakke med nogle flere ydelser.

Priserne er i den pæne ende, men jeg lod mig friste af den fulde pakke. Og det fortrød jeg ikke.

Maya ønsker som mange piger en konfirmation tidligere på dagen, hvis man booker et par dage i forvejen, som jeg gjorde. Da jeg konfirmerede om morgenen fik jeg en udførlig beskrivelse af hvordan jeg kom til hende. Alt godt i en konstruktiv og dejlig tone. Svært at vente til om aftenen. 

En time inden vi skulle mødes skrev jeg og fik straks svar om at hun var klar til mig. Det var hun også da jeg dukkede op til den aftalte tid. Bleen lukket ind og mødt af en meget flot kvinde i sin bedste alder. Vi satte os og fik lidt vand og en snak. Hund barnet godt under en uden at presse. Dejligt. Fik det obligatoriske bad og slyngede håndklæder omkring mig inden jeg gik ud og mødte Maya. Stadig i den flotte kimono, men nu med udsyn til det flotte røde lingeri hun har på nogle af billederne.

Hun nyder godt og efter et par minutter lokkede hun mig ind til sengen. Her faldt først toppen og overnattede et par velskabte bryster og senere bunden så jeg fik udsigt til den flotteste fisse.

Og så ikke flere detaljer, men Maya kan sit kram. Hun er på ingen måde tilbageholdende og man nyder tiden i hendes selskab. En time går hurtigt. 

Kunne sagtens være fristet til mere af hende...

nympho.dk/n16221/5649/maya-fam-luxurious-companion

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...