Hop til indhold

Upålidelige typer Vestergaardsvej, Aarhus.

Featured Replies

Skrevet

Er der andre en mig som har bemærket en kedelig udvikling på Vestergaardsvej i Aarhus?

Flere gange har vi aftalt en ydelse på næsten fejlfrit engelsk, blot for at blive mødt af en kvinde der udelukkende kan tale spansk, som nægter at udføre en aftalt ydelse.

Dette er sket flere gange.

Den ene gang havde vi lavet en aftale til et tidspunkt, men da jeg parkerer på slaget, og intet hører med nærmere adresse, begynder j g at skrive. Jeg hører intet i 13 min, hvorefter de bare tikker en sms ind med "bigger client arrived".

Er det bare mig eller er hele Vestergaardsvej ved at blive pænt upålidelige. Hverken tjenester eller aftalte tidspunkter har de styr på.

Seneste oplevelse kommer fra XXXX

Jeg skal nok holde jer opdateret, med andre opgange fremover.

Redigeret af Stapler
Præcis stedangivelse slettet

Skrevet

Jeg er enig. Generelt er det skift der er sket fra hovedsageligt polske piger til ‘spanske’ (dvs sydamerikanske) piger ensbetydende med dårligere service og svær kommunikation. Det er kun de brasilianske GP’er jeg gider bruge tid på. Øvrige sydamerikanere er for mig. - generelt set - uinteressante.  

Skrevet

Jeg er også fuldstændig enig! Det gælder dog ikke kun stedet i Viby du nævner. Det er helt det samme ved pigerne på stedet ved Randersvej.

Jeg har besøgt mange af de populære anmeldte piger, og det sker bare gang på gang at de lige skubber tiden i sidste øjeblik, eller de ligner store spørgsmålstegn når man åbner og f.eks. har lavet aftaler om ydelser påklædning osv.

Det er virkelig irriterende og har totalt taget lysten for yderligere besøg.

Det værste er da nok også alle de søde ‘yeah baby’ hjerte emoji osv man får? Er det fra pimpen bagved der sidder og griner sin røv i laser? Jeg ved det ikke, men føler mig i den grad til grin.

Skrevet

Det er tydeligt pigerne ikke er selvstændige. Og det er ikke dem man skriver med.

Redigeret af Ingenved

Skrevet

Også med dem på nabovejen Nordbyvej, men der er de måske ikke mere. 

Skriver fint sammen lige til man parkerer, men så er pigen alligevel ikke klar til tiden.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.