Brystomann 44 Skrevet 5. Oktober Hvis man tager en bar girl, eller en freelancer med til sit hotel, hvem er så forventet at have kondomer?? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Like p 2061 Skrevet 5. Oktober Du står for af have kondomer jeg har med hjemme fra 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Julius 1346 Skrevet 5. Oktober Det er dit eget ansvar at passe på dig selv, så du har selvfølgelig altid kondomer med, når du færdes sådanne steder, og inviterer fremmede piger med på værelset. Du kan ikke bare lægge ansvaret over på pigen. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Like p 2061 Skrevet 5. Oktober Så vidt jeg har hørt , at hvis pigerne bliver stoppet af politiet og har kondomer på sig bliver de tager for prostritueret . Som ikke er lovligt i thailand 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Brystomann 44 Skrevet 5. Oktober Julius skrev, for 14 minutter siden: Du kan ikke bare lægge ansvaret over på pigen. Nej, men når jeg går til Thai eller GP her hjemme, så har det altid været noget hun havde klar.. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ubeskriveligt 847 Skrevet 5. Oktober Min erfaring er at de ikke har kondom med. De forventer at du som kunde har det. Ofte vil de bolle uden kondom hvis du ikke har et med. Kan dog være du får et lille ekstragebyr for ikke at bruge gummi. Man kan nemt blive fristet så beslut dig på forhånd ville være mit råd. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Julius 1346 Skrevet 5. Oktober Brystomann skrev, for 35 minutter siden: Nej, men når jeg går til Thai eller GP her hjemme, så har det altid været noget hun havde klar.. Det er korrekt, men jeg tror altså, hvis du inviterer en pige med på værelset, så forventer hun, at du har kondomer. Pigerne sidder jo bare uskyldigt, og nyder en drink i baren, og er slet ikke ude på noget frækt 1 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
butterfly 908 Skrevet 7. Oktober Som Like p så klogt skriver tag kondomer med hjemmefra, så er du også sikker på at de passer og at du ikke bliver fristet til ikke at benytte noget I nogle barer får pigerne kondomer med, når de går med farang, men ikke alle steder Butterfly 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MANDEN! 5 Skrevet 11. Oktober Nogle hoteller har kondomer sammen med ‘minibaren’, ellers må du ned i 7/11… 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Meow1990 45 Skrevet 12. Oktober Ubeskriveligt skrev, den 5.10.2025 at 22:15: Min erfaring er at de ikke har kondom med. De forventer at du som kunde har det. Ofte vil de bolle uden kondom hvis du ikke har et med. Kan dog være du får et lille ekstragebyr for ikke at bruge gummi. Man kan nemt blive fristet så beslut dig på forhånd ville være mit råd. Åh ja, fristende, men farligt. Både det man ender med at tage med hjem, og det man risikere at efterlade... :I 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
BigDaddiz 295 Skrevet 14. Oktober Jeg synes ikke de kondomer de har i Thailand er gode at bruge, så jeg tager altid med nogle jeg ved jeg er ok med. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 14114 Skrevet 27. Oktober (edited) BigDaddiz skrev, den 14.10.2025 at 23:50: Jeg synes ikke de kondomer de har i Thailand er gode at bruge, så jeg tager altid med nogle jeg ved jeg er ok med. Du kan købe dem i forskellige størrelser i bl.a. 7/11, hvor de af en eller anden grund altid står lige ved kassen - jeg synes også de er urimeligt dyre, selvom de i Thailand selv producerer kondomer i stor stil - så jeg køber selv i Netto, Lidl mm. og tager med - dem jeg ikke får brugt, forærer jeg til pigerne - da de som alle piger i hele verden er flove over selv at købe - og ikke alle har overskuddet til selv at gå på nettet og købe - selvom man kan få dem tilsendt diskret. Redigeret 27. Oktober af Jernsvinet Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
BigDaddiz 295 Skrevet 28. Oktober Jernsvinet skrev, den 27.10.2025 at 13:14: Du kan købe dem i forskellige størrelser i bl.a. 7/11, hvor de af en eller anden grund altid står lige ved kassen - jeg synes også de er urimeligt dyre, selvom de i Thailand selv producerer kondomer i stor stil - så jeg køber selv i Netto, Lidl mm. og tager med - dem jeg ikke får brugt, forærer jeg til pigerne - da de som alle piger i hele verden er flove over selv at købe - og ikke alle har overskuddet til selv at gå på nettet og købe - selvom man kan få dem tilsendt diskret. Og du er tydeligvis klar over at du ikke får brug for dem når du kommer hjem? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 14114 Skrevet 29. Oktober BigDaddiz skrev, for 13 timer siden: Og du er tydeligvis klar over at du ikke får brug for dem når du kommer hjem? Ja, de ligger bare og bliver for gamle. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg