Hop til indhold

Recommended Posts

Lørdag aften fik jeg pludselig tid til et besøg, men hvem skulle det være? 

Jeg fik øje på Sara spansk / arabisk, og billederne så meget spændende ud. Og de passer.

https://nympho.dk/n23413/7908/spanish-arabic-girl100-real-and-100-natural

Jeg fandt kun få anmeldelser fra starten af 2025, men de var lovende og beskrev en smuk pige uden at være 100 pct. GFE. 

Det kan jeg bekræfte. Jeg var meget glad for mit valg! Lige fra hun åbnede døren og til farvel. Sikke en skønhed med spanske og arabiske aner. Flot krop med små perfekte bryster og en lækker bagdel. Og dejligt smil. Hun er vel 25-30 år. 

Vi startede stående med berøring og nogle få tantekys. Hun er ikke den store kysser. På sengen ville hun ikke slikkes, hvilket var lidt ærgerligt. Men jeg måtte gerne røre dernede med olie. så det  opvejede det lidt. 

Da vi kom i gang med sex, var hun på og engageret. Efter et par dejlige stillinger kom jeg. 

Hun bor i Spanien og taler helst spansk, men hun kan godt kommunikere på engelsk. 

Hun var ikke sikker på, at hun kommer til København igen. Men det vil jeg virkelig håbe! Måske et par gode besøg fra flere gentlemen kan overbevise hende. Hun er i gåafstand fra Nørrebro station. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...