Brystomann 38 Skrevet 4. Oktober Er der et forslag til et godt billigt hotel i Bangkok. Tæt på seværdigheder, ikke pige gader, medbringer selv Dobbelt seng og Continental breakfast.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
pdrhan 1104 Skrevet 4. Oktober Brystomann skrev, 1 time siden: Er der et forslag til et godt billigt hotel i Bangkok. Tæt på seværdigheder, ikke pige gader, medbringer selv Dobbelt seng og Continental breakfast.. vil foreslå at du kigger på Tripadvisor ,der er tusinder af hoteller i alle klasser og steder i BKK - at foreslå noget som jeg kan lide er måske ikke det du selv leder efter - men jeg bor altid på Rembrandt Hotel & Suites i BKK , Sukhumvit Soi 18 , lækreste kæmpe morgenmads buffet man kan ønske sig og kaffen er i top , serveres i kander og ikke i en kop! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Brystomann 38 Skrevet 4. Oktober pdrhan skrev, for 8 minutter siden: Rembrandt Hotel & Suites i BKK , Det er der hvor de har en mexicansk restaurant?? Men er i den lidt dyrere ende?? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Max Bjævermose 380 Skrevet 4. Oktober Hej Jeg ville anbefale Atlanta Hotel. Max 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
pdrhan 1104 Skrevet 4. Oktober Brystomann skrev, for 1 time siden: Det er der hvor de har en mexicansk restaurant?? Men er i den lidt dyrere ende?? Det er det med den mexicanske restaurant ja , nyder at side derinde og spise morgenmad - og ja det er ikke et lavpris hotel , men til gengæld er service og værelser og det hele i top de kører til promotions hvis du booker direkte på deres hjemmeside 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
LarsTysker 615 Skrevet 4. Oktober (edited) Brystomann skrev, for 8 timer siden: Er der et forslag til et godt billigt hotel i Bangkok. Hvad er budgettet per nat? Og hvilke seværdigheder? BKK fylder omtrent lige så meget som et halvt Fyn, så det er et stort område. Redigeret 4. Oktober af LarsTysker Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Brystomann 38 Skrevet 4. Oktober LarsTysker skrev, for 2 timer siden: Hvad er budgettet per nat? Og hvilke seværdigheder? BKK fylder omtrent lige så meget som et halvt Fyn, så det er et stort område. Aner det ikke,det er jo det jeg forsøger at finde ud af Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
LarsTysker 615 Skrevet 4. Oktober (edited) Brystomann skrev, for 50 minutter siden: Aner det ikke,det er jo det jeg forsøger at finde ud af Du må da vide, hvad du er villig til at betale for et hotel, og hvad du har lyst til at se/opleve af seværdigheder baseret på dine egne interesser. Vi andre kan jo ikke gætte hvad du kan lide eller vil betale. hvad der er dyrt for en person er billigt for en anden. BKK kommer i alle prisklasser. fra 50 kroner til 50.000 kroner pr nat. Du nævner jo et andet sted at du skal afsted om en måned, ergo må du allerede have booket fly, så nogle tanker må du vel have gjort dig. Redigeret 4. Oktober af LarsTysker 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Søløven 83 Skrevet lørdag klokken 22:21 Brystomann skrev, for 11 timer siden: Er der et forslag til et godt billigt hotel i Bangkok. Tæt på seværdigheder, ikke pige gader, medbringer selv Dobbelt seng og Continental breakfast.. Hoteller er der masser af. Du skal nok starte med at indsnævre til kvarterer. I forhold til sætningen "Tæt på seværdigheder, ikke pige gader" så vil jeg foreslå dig Khaosan Road kvarteret. Afslappet stil tæt på de helt store seværdigheder. Af andre muligheder er der Siam, som mest er central shopping og Sukhumvit som er natteliv. Her skal så bare holde dig ude af de 'værste/bedste' gader. Silom er business kvarterer - kedelig glas og stål. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Brystomann 38 Skrevet søndag klokken 06:46 LarsTysker skrev, for 9 timer siden: Du må da vide, hvad du er villig til at betale for et hotel, og hvad du har lyst til at se/opleve af seværdigheder baseret på dine egne interesser. Vi andre kan jo ikke gætte hvad du kan lide eller vil betale. hvad der er dyrt for en person er billigt for en anden. BKK kommer i alle prisklasser. fra 50 kroner til 50.000 kroner pr nat. Du nævner jo et andet sted at du skal afsted om en måned, ergo må du allerede have booket fly, så nogle tanker må du vel have gjort dig. Kan se at 3-400 kr. Pr. Nat nok er niveauet. Vil gerne bo i det der i feks Silkeborg ville blive kaldt centrum, eller down town Bliver mødt i lufthavnen af en potentiel kæreste, men hun er heller ikke fra Bangkok. Så hvis vi får tid til at forlade hotellet, skal vi bare være turister Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
LarsTysker 615 Skrevet mandag klokken 10:26 (edited) Brystomann skrev, den 5.10.2025 at 08:46: Kan se at 3-400 kr. Pr. Nat nok er niveauet. Vil gerne bo i det der i feks Silkeborg ville blive kaldt centrum, eller down town Bliver mødt i lufthavnen af en potentiel kæreste, men hun er heller ikke fra Bangkok. Så hvis vi får tid til at forlade hotellet, skal vi bare være turister Ok Måske dette er noget. Jeg har ikke boet der, men det var hvad jeg lige hurtigt kunne finde. Feung Nakorn Balcony Rooms and Cafe - Bangkok | Hotels.com Ellers søg på hoteller nær Grand Palace eller Chinatown. Undgå Khaosan Road, da du ikke er til gader med købedamer. Redigeret mandag klokken 10:30 af LarsTysker 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg