Hop til indhold
Gæst

Søger pige til filmopgave

Recommended Posts

Gæst

I forbindelse med en film opgave, søger jeg en pige der er glad for sex, og som er afklaret omkring sin seksualitet.. Du skal have et rum med en dejlig dobbelt seng. Det forventes ligeledes at du har diverse former for lækkert lingeri

Vi starter stille ud med at tale om, hvad jeg tænder på, imedens jeg skyder lidt prøvebilleder, tjekker lyset m.v. 

Vi taler på ingen måde om film af hvad du laver med andre kunder, det handler mere om hvad jeg kan lave med dig foran et kamera. . Du får selvfølgelig tid til at passe de kunder der måtte dukke op på dagen. imedens jeg kigger igennem nøglehullet. . Som tak får du en kopi af det klippede resultat. Jeg er lidt kræsen så helst kun henvendelser fra billedskønne kvinder gerne med en lækker sambanumse.   

Del dette indlæg

Link til indlæg

I forbindelse med en film opgave, søger jeg en pige der er glad for sex, og som er afklaret omkring sin seksualitet.. Du skal have et rum med en dejlig dobbelt seng. Det forventes ligeledes at du har diverse former for lækkert lingeri

Vi starter stille ud med at tale om, hvad jeg tænder på, imedens jeg skyder lidt prøvebilleder, tjekker lyset m.v. 

Vi taler på ingen måde om film af hvad du laver med andre kunder, det handler mere om hvad jeg kan lave med dig foran et kamera. . Du får selvfølgelig tid til at passe de kunder der måtte dukke op på dagen. imedens jeg kigger igennem nøglehullet. . Som tak får du en kopi af det klippede resultat. Jeg er lidt kræsen så helst kun henvendelser fra billedskønne kvinder gerne med en lækker sambanumse.   

Det der er stor humor Blue :-P  :-P  :-P  :-P  :-P  :-P

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Sunny the best

Arhhahaha Bluejacket altså. Kompliment til dig for god humor ;) :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Blue, det er lige et job for mig!

Jeg har kun nogle få små forbehold...

Du må love, at jeg får en kopi af de billeder du tager, så jeg kan finde dem frem i ny og næ og drømme mig tilbage til dette frække setup. Alene dét, vil være betaling nok i sig selv!

Du må love, ikke at pruste alt for højt, når du hiver i banditten på den anden side af nøglehullet, endsige få den i klemme såfremt du skulle linde lidt på døren.

Du må love, at på trods af at jeg nu fortæller mine forældre om dette, for at opfylde dine krav, ikke lægger billederne af mig på Youtube eller noget andet offentlig medie. Hvis du lover det, så tror jeg dig fuldt og fast på dit ord, og har ingen skrupler ved at gøre det!

Udover det, så har jeg en dobbeltseng, lidt lingeri og en mås man til nød kan betegne som sambainspireret. :cool:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Andreas

Blue - jeg har ved selvsyn konstateret, at Nikita lever op til dine skrappe kriterier!

Pas nu på, at du ikke får alt for mange hvide pletter på din blå jakke, mens du kigger gennem nøglehullet :wink:  

Del dette indlæg

Link til indlæg

voyeur.gif

ja Ratata. du har da også stor sans for humor må man sige. :-P  :-P  :-P  :-P  :-P

Hvis det er Nikita i hendes yngre dage kan man da kun sige, at Nikita yndes med alderen  :oops:  :oops:

Men igen god humor også fra din side Nikita. den får lige thumps up herfra  :-P

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Tusind tak for det skønne tilbagemeldinger.

Andreas

Jeg frygter ikke så meget for de hvide klatter på den blå jakke. Nok mere at jeg måske ikke kan styre mundvanden, hvis jeg kommer for tæt på den sambanumse. Det kunne jo godt blive lidt pinligt hvis hun lå der og strittede med "numseriet" og pludselig udbrød "Hvad er det for noget væske der drypper på mig" og man så blot i befippelse sagde "Jeg kom vist til at savle lidt".  Kunne jo så godt forstille mig at skønhed ved et eventuelt næste besøg modtog en i døren med dels et dejligt smil på læben, og dels en sød lille blå hagesmæk.

Ratata

Genialt - Ja det behøver ingen ord

Nikita

Svær at komme igen dette fantastisk indlæg. Det bedste jeg lige p.t. kan komme i tanke om , apropos anden tråd er følgende spørgsmål.

Er du sikker på, at du egentligt ikke hellere vil have et 10 turs pakkeæssel- klippekort til dine forhåbentlig skønne shoppingture, end en kopi af optagelserne ?

Og ellers har jeg ikke andet at sige, end at du nu nok har skuffet alle de ellers også søde piger, der har hærget min indbakke, siden opslaget. Jeg er allerede gået i gang med at pakke bilen med diverse udstyr

Del dette indlæg

Link til indlæg

Kunne jo så godt forstille mig at skønhed ved et eventuelt næste besøg modtog en i døren med dels et dejligt smil på læben, og dels en sød lille blå hagesmæk.

Eeeij, nu ødelagde du hele overraskelsen! :P

Er du sikker på, at du egentligt ikke hellere vil have et 10 turs pakkeæssel- klippekort til dine forhåbentlig skønne shoppingture, end en kopi af optagelserne ?

Omend det lyder helt afsindigt fristende, så kan det jo på ingen måder sammenlignes med den værdi af erotisk selvbetjeningsmateriale, det ville være for mig, at få sådanne optagelser... Bumbum... Alle de beslutninger. Pakkeæselet! Nej, vent... Selvbetjeningsmaterialet! Pakkeæselet... No way Hosé... Jeg må bare eje de optagelser!

Og ellers har jeg ikke andet at sige, end at du nu nok har skuffet alle de ellers også søde piger, der har hærget min indbakke, siden opslaget. Jeg er allerede gået i gang med at pakke bilen med diverse udstyr

Wæ'du'wha... Det lever jeg med. Jeg er overbevist om, at det vil være al den dårlige samvittighed og alle de søvnløse nætter værd. :cool:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...