Hop til indhold

Recommended Posts

Usikker på, om efterlysningen overtræder nogen regler her - men i så fald: Beklager!

Kan nogen her pege mig i retning af en lækker thai-pige, der er frisk på en helt og aldeles økologisk rundtur - gerne også anal. Bonus hvis hun har flotte former (pæne/store bryster), kysser godt, osv. I Københavns-området. 

Hun må gerne kunne indlede med lidt lækker massage - men intet absolut krav

Redigeret af NaughtyGuyDK

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg forstår godt dit ønske,  men jeg tror det er supersvært at sige hvor der er garanti for økologisk rundtur. Hvis kvinden selv annoncerer med det, ja så er det åbenlyst at der er mulighed, men fordi der er nogen der får uden gummi et sted, er det bestemt ikke sikkert at du vil kunne få samme tur. Men måske andre er uenige i dette og kan pege dig et sted hen. Og skulle du være heldig et sted, er det heller ikke sikkert andre får samme chance.

Der hvor jeg får det, betragter jeg det som en ydelse der er henvendt til mig og ikke nødvendigvis gives til andre (det gør det måske, jeg er nok ikke så specielt lækker). Jeg har kun oplevet 1 enkelt sted, hvor jeg så har skulle betale ekstra for at få det og da jeg ikke havde penge ekstra med så blev der skåret 20 minutter af timen. Ang. anal uden har jeg fået det 2 steder jeg besøger med mellemrum og der betaler jeg heller ikke ekstra.

Men jeg vil ønske dig held og lykke.

Og lad mig med det samme sige, at jeg hverken her eller i PM vil give nogle navne på mulige steder.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg er helt enig med @Allerhelst Thai

Jeg for det et sted, men det har krævet mange besøg = mange penge 

Jeg tror at hvis du skal finde en hvor du kan få det skal du besøge stedet og den samme pige og opfører dig pænt og ordentligt en del gange ..

Når dette er sagt er det bestemt ikke umuligt 

Del dette indlæg

Link til indlæg

det er utroligt nemt for mig at få - det er et sprøgsmål om kemi med den enkelte pige. Jeg læser ofte om meget kendte piger herinde, der bliver lovprist for deres sikre tilgang og smiler stille for mig selv. Når det så er sagt burde jeg vide bedre og passe på mig selv specielt når det handler om analsex. Work in progres …

Del dette indlæg

Link til indlæg

Rita er et godt bud, hvis du læser anmeldelserne.......men det er vist "dagsformen" hos Rita, der bestemmer hvad hun har lyst til den dag du besøger hende, er min erfaring.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Brønshøj skrev, for 2 timer siden:

Rita er et godt bud, hvis du læser anmeldelserne.......men det er vist "dagsformen" hos Rita, der bestemmer hvad hun har lyst til den dag du besøger hende, er min erfaring.

Rita ??? har du et link? :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Er Rita stadig det bedste bud her, skriv gerne en PM med muligheder. Ved det ikke er givet og kræver både besøg og kemi. Men altid på udkig efter nye oplevelser!

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...