Hop til indhold

Recommended Posts

Godaften de damer og herrer.
Jeg synes, det var på tide endelig at komme med en anmeldelse igen – det er jo ved at være et stykke tid siden.;)

Denne gang gik turen til den altid søde Kastanje. Hun var i Randers, så jeg måtte køre lidt, men det var bestemt turen værd.

Stedet:
Jeg ankom om aftenen, så det var mørkt, og jeg må indrømme, at stedet måske ikke er det mest diskrete udefra. Men da jeg først kom ind i opgangen, var der heldigvis ingen problemer med at finde frem til lejligheden.

Modtagelsen:
Kastanje åbnede døren med det samme – smilende, varm og klar med et stort velkomstkram. Det tog med det samme toppen af eventuelle nerver, selvom det langt fra var første gang, jeg havde fornøjelsen af at besøge hende.

Oplevelsen:
Kastanje er super rar og helt nede på jorden. Vi hyggede os virkelig den tid, vi havde sammen – der var hverken fokus på uret eller stress, bare masser af grin og fjolleri.
Hun er mindst lige så smuk som på sine billeder – faktisk vil jeg sige endnu smukkere i virkeligheden.:wub:

Lejligheden var ren og pæn, uden mærkelige lugte eller larm fra naboerne. En rigtig hyggelig lille hule.

Kemi og stemning:
Jeg kan kun anbefale enhver, der overvejer et besøg, at tage springet. Men pas på – hun kan godt gå hen og blive vanedannende.

Jeg har selv besøgt hende flere gange, og jeg oplever altid en god kemi. Hun giver plads til, at man kan falde til ro, inden man kaster sig ud i det hele. Hun er også god til at tjekke ind undervejs og spørge, om det føles godt, og hvad man selv har lyst til. Det gør, at selv hvis man er lidt genert i starten, så åbner man sig hurtigt op i hendes selskab.

Jeg vil klart anbefale at booke mindst 30 minutter til en time, hvis man vil have en fuld oplevelse med både nærvær, kærtegn og hygge. Korte besøg på 15-20 minutter er nok kun for dem, der blot søger en hurtig udløsning.

Samlet vurdering:  

Og jeg kommer helt sikkert igen ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...