Hop til indhold
Diablo

THAI LADY massage in Svendborg (Luzy & Zoey)

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/437138

Var lige forbi huset i Svendborg og hvilke oplevelse. Zoey var optaget så jeg fik booket Luzy nemt og bekvemt via SMS. 

Havde bedt om at Luzy var nøgen ved ankomst, så var lidt skuffet da pigen var påklædt, men hun så sku dejlig ud og vi gik til værelset, det var så her jeg fandt ud af at det var Zoey og hun måtte så lige hente Luzy, men jeg fik da hilst på hende og fik et dejligt kram og et klap på bukserne.

Luzy mødte hurtigt op og nøgen som aftalt, dejlig livlig pige og vi kom fint igang med lidt massage og bj, inden vi gik videre med selve agten... startede med at ride og derefter missionær og kunne godt se at hun kunne mærke det når jeg stødte i bund, men der var ikke noget med at skubbe mig væk, jeg måtte gerne og jeg blev også ved med at støde i bund og hun var sku dejlig at være sammen med, virkelig dejlig... glæder mig allerede til næste gang så skal hun sku også have den anal og dybt... der var ingen hast og det var virkelig en skøn oplevelse... gentagelse faktor 100%

Pas godt på dem, de er sku virkelig søde begge to. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Diablo skrev, for 3 timer siden:

https://annoncelight.dk/showad/437138

Var lige forbi huset i Svendborg og hvilke oplevelse. Zoey var optaget så jeg fik booket Luzy nemt og bekvemt via SMS. 

Havde bedt om at Luzy var nøgen ved ankomst, så var lidt skuffet da pigen var påklædt, men hun så sku dejlig ud og vi gik til værelset, det var så her jeg fandt ud af at det var Zoey og hun måtte så lige hente Luzy, men jeg fik da hilst på hende og fik et dejligt kram og et klap på bukserne.

Luzy mødte hurtigt op og nøgen som aftalt, dejlig livlig pige og vi kom fint igang med lidt massage og bj, inden vi gik videre med selve agten... startede med at ride og derefter missionær og kunne godt se at hun kunne mærke det når jeg stødte i bund, men der var ikke noget med at skubbe mig væk, jeg måtte gerne og jeg blev også ved med at støde i bund og hun var sku dejlig at være sammen med, virkelig dejlig... glæder mig allerede til næste gang så skal hun sku også have den anal og dybt... der var ingen hast og det var virkelig en skøn oplevelse... gentagelse faktor 100%

Pas godt på dem, de er sku virkelig søde begge to. 

Har været på begge de ved hvad de har med at gøre super dejlige begge

Del dette indlæg

Link til indlæg
Tsla skrev, for 25 minutter siden:

Hvor ligger deres priser 

Op til 1500,- pr time + ekstra hvis der ønske anal

Del dette indlæg

Link til indlæg
kaptajnknas skrev, for 2 timer siden:

Nogen der ved om de tilbyder megafransk og trekant?

I deres annonce står der “Are you ready?"for one of us ore both,we are ready for you honey” så trekant er vel en mulighed. Men tror kun det er med kunden i centrum

Del dette indlæg

Link til indlæg
Jlasian skrev, for 9 timer siden:

I deres annonce står der “Are you ready?"for one of us ore both,we are ready for you honey” så trekant er vel en mulighed. Men tror kun det er med kunden i centrum

Billederne antyder at lidt show kan være aktuelt

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...