SpankingSub 1104 Skrevet 1. Oktober Som nogen måske husker så eftersøgte jeg en domina som ville lege med pik pumpe? https://www.eroguide.dk/forum/topic/197735-pikpumpe/ Mis-Kath skrev til mig at det lød spændende og frækt, må erkende at når en kvinde reagere positivt og skrive til mig så øger det min lyst til hende fordi det for mig signaler en lyst til legen og at hun ikke bare venter på henvendelser. Skyndte mig at svare Mis- Kath, ville gerne vide lidt om hende osv. Mis-Kath har ikke en profil eller hjemmeside, men sendte straks et par billeder af hendes krop så man viste hvad man købte, og gjorde opmærksom på at hendes bryster har fået lidt hjælp. Efter en del mails frem og tilbage om legen og logistik, fik vi en aftale på plads. Et par dage før vi skulle mødes, skrev Mis-Kath om hvordan jeg ønskede hende påklædt når vi mødets? For mig er der ikke noget smukkere og mere sexet end en nøgen kvinde. Vel ankommet til adressen på Falster blev jeg budt velkommen af en stor smilende smuk lyshåret kvinde i først en tynd sort kimono som man kunne have lyst til at være sammen med. Vi havde en fin snak om os, vores live og det vi skulle være sammen om. Da min tålmodighed ikke rakte længere begyndte jeg at pakke den skønne kvinde ud af kimonoen, og hvilket syn en vidunderlig kvindekrop med perfekte bryster, som trods de havde fået lidt hjælp stadig var bløde og dejlige, lige til at kysse og nusse. Ikke som de knald hårde kanon kugler man sommetider udsættes for. Vil ikke gå i detaljer med vores leg, men pikpumpen virkede og skønne Mis-Kath have mig det mest fantastiske BJ og husker ikke hvornår jeg sidst havde en så intens og længe varende rejsning, havde jeg ikke været så fokuseret på at komme i Mis-Kath mund havde rullet hende rundt og kneppet hende, noget jeg ikke har kunnet længe. Har kun en negativ kommentar! Der er for langt til Falster fra København 8 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg