Hop til indhold
hingsten1

Karantæne regler

Recommended Posts

Sad og læste en tråd om karantæner og advarsler. Stødte i den forbindelse på denne tråd,  hvor det fremgår at advarsler gives med rund hånd.

Screenshot_20250930_225222_Samsung Internet.jpg

• Synes godt om 2

Del dette indlæg

Link til indlæg
hingsten1 skrev, for 2 minutter siden:

advarsler gives med rund hånd.

Ja, hvis man bare kommer med en totalt ligegyldig kommentar om, at man følger med eller noget tilsvarende, som hverken trådstarter eller andre kan bruge til noget som helst, så bliver det påtalt af moderatorerne. Hvor vil du hen med denne her tråd?

• Synes godt om 6
  • Tak 1
  • Forvirret 1

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det kan skyldes, at der ikke er server kapacitet til flere og flere ligegyldige beskeder og eroguide er et forum/hjemmeside som ejerne på ingen måder vil investere flere penge i. En teori? Men tænker, at der kan være noget om det. 

• Haha 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
KøbEnKrammer skrev, for 25 minutter siden:

Det kan skyldes, at der ikke er server kapacitet til flere og flere ligegyldige beskeder og eroguide er et forum/hjemmeside som ejerne på ingen måder vil investere flere penge i. En teori? Men tænker, at der kan være noget om det. 

Det er vidst en meget spinkel teori. Diskpladsen til lidt kommentarer ses vidst knap som en øreafrunding i det store billede.

• Tak 1

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ja jeg fik sku lige en den anden dag for at ved et uheld at poste i anmelses tråd i stedet for søge tråd.

Personlig syns jeg det er for vildt at få en advarsel og en "strike" pga så banal en fejl.

Del dette indlæg

Link til indlæg

En advarsel er jo i mange tilfælde bare et vink, en hjælp til at gøre noget bedre :rolleyes:

Hvis folk f.eks. upåtalt bare poster i forkerte tråde, bliver det noget rod.

• Tak 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
køb dansk skrev, for 56 minutter siden:

En advarsel er jo i mange tilfælde bare et vink, en hjælp til at gøre noget bedre :rolleyes:

Hvis folk f.eks. upåtalt bare poster i forkerte tråde, bliver det noget rod.

Hejsa , tildels har du jo ret !

Men,  der er også noget som hedder,  en skriftlig irettesættelse , som er et vink !!

Hvor i mod , en advarsel bliver på dit CV . 

Måske en god ide , lige som klip i kørekort ! Hvis du holder dig på måttet,  i et tidsrum .

Forfalder dine klip , kontra ADVARSEL 

Kan i allesammen , have en rigtig god dag 

• Synes godt om 2

Del dette indlæg

Link til indlæg

Rund hånd, måske. Det er ikke andet end en kommentar og en henvisning. Når du får en henvisning, så har du det på Cv. :-) bevares. Men 

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
hingsten1 skrev, den 30.9.2025 at 22:57:

Sad og læste en tråd om karantæner og advarsler.

Det her forum er faktisk til Generel debat om prostitution og emner der relaterer her til."

Da det ikke handler om karantæner for sexkunder, hvordan passer det så ind? Du har oprettet den kort efter din kommentar i en anden tråd under "feedback om Eroguide" der også handler om advarsler. Hører det ikke mere til dér eller i hyggesnak?

Nu vi er ved hyggesnak: Hvor annoncerer du selv dine ydelser som Gigolo? 

Jeg har indimellem fået rigtige advarsler og ikke bare påtaler, når jeg med hensigt om at stoppe en afsporing polemisk kommenterede i en tråd, der allerede var helt afsporet. Derfor har jeg foreslået moderator at skrive mere i trådene, når der uddeles det ene og det andet, for ellers er det for svært at ændre kulturen, og det er vel formålet med advarsler, karantæner osv. at opdrage. Så jeg hilser det velkomment, for ellers kommer det som en overraskelse og virker tilfældigt og uretfærdigt.

• Synes godt om 1
  • Tak 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
hingsten1 skrev, den 30.9.2025 at 22:57:

Sad og læste en tråd om karantæner og advarsler. Stødte i den forbindelse på denne tråd,  hvor det fremgår at advarsler gives med rund hånd.

Screenshot_20250930_225222_Samsung Internet.jpg

Brugeren her var ikke overraskende en gammel kending. Han er smidt ud i dette navn også.

God søndag. 

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

• Create New...