Hop til indhold
Refresh

PM til bruger med karantæne

Recommended Posts

Blev lige mindet om noget da jeg talte med en af de skønne kvinder...

Når man har karantæne, så kan andre brugere stadig sende PM til en, uden at ane at man ikke kan komme ind og læse dem eller svare.

Det ville være rart, hvis man fik besked om at den bruger man skriver til pt. har karantæne, eller endnu bedre, hvis karantæne kun var karantæne fra at oprette indlæg og skrive kommentarer...

Må man i en anmeldelse af en pige gøre opmærksom på at hun har karantæne, så man skal kontakte hende pr. mail eller risikerer jeg så selv at blive lukket ude?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg synes at trade med naven af de som er i Karantæne være måske et hjælp. 

Måske med Overskriften naven og hvornår stopper karantæne.

Naturligvis skal det blev skrev fra en som står ikke i karantæne, det kræver at man er med nogen i kontakt som er på den side på ande vise. 

Eksempelvis 

Karantæne 

@Refresh - 24.10.25 

@Mister12 - 22.12.25

@Rejsenetværk - udlukket permanent (vidst ikke helt rigtig) 

Er det en idee? 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Måske skulle der nogle mere forstående mods til da det virker til der dømmes i øst og vest som den pågældende ønsker. Så ville det ikke minde så meget som Østtyskland eller Qatar

Del dette indlæg

Link til indlæg
Refresh skrev, for 3 timer siden:

Blev lige mindet om noget da jeg talte med en af de skønne kvinder...

Når man har karantæne, så kan andre brugere stadig sende PM til en, uden at ane at man ikke kan komme ind og læse dem eller svare.

Det ville være rart, hvis man fik besked om at den bruger man skriver til pt. har karantæne, eller endnu bedre, hvis karantæne kun var karantæne fra at oprette indlæg og skrive kommentarer...

Må man i en anmeldelse af en pige gøre opmærksom på at hun har karantæne, så man skal kontakte hende pr. mail eller risikerer jeg så selv at blive lukket ude?

Jeg synes faktisk det med at der evt. Kommer en Pop-up besked med at brugeren man vil sende besked til, har karantæne. 

AntiStapler skrev, for 2 timer siden:

Måske skulle der nogle mere forstående mods til da det virker til der dømmes i øst og vest som den pågældende ønsker. Så ville det ikke minde så meget som Østtyskland eller Qatar

Here we go again. Stop nu med det nonsens. 
Også bag en dugfrisk bruger.
Måske du skulle bruge din tid anderledes :) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
AntiStapler skrev, for 2 timer siden:

Det er du velkommen til at lave dine egen tråd om, denne handler om et konkret problem ifm. karantæne og det er vel fair nok at man kan få karantæne...

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tak for dit indlæg, @Refresh. Det er en brandgod idé.

Jeg prøver så ofte som muligt i trådene at gøre opmærksom på når en bruger har fået en karantæne. Det er desværre det nærmeste vi kan komme. Det og så at man kan se, hvor lang tid folk har været væk i deres profil. 

Desværre tvivler jeg stærkt på at der i nær fremtid fra ejers side af bliver smidt kroner i de ønsker brugerne har til udvikling af siden.:(

Refresh skrev, for 21 timer siden:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det er ikke relevant i forhold til emnet, @hingsten1

hingsten1 skrev, for 18 timer siden:

Når moderatorer får det forkerte ben ud af sengen, så kan man få karantæne for selv den mindste kommentar.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Stapler skrev, den 1.10.2025 at 17:09:

Tak for dit indlæg, @Refresh. Det er en brandgod idé.

Jeg prøver så ofte som muligt i trådene at gøre opmærksom på når en bruger har fået en karantæne. Det er desværre det nærmeste vi kan komme. Det og så at man kan se, hvor lang tid folk har været væk i deres profil. 

Desværre tvivler jeg stærkt på at der i nær fremtid fra ejers side af bliver smidt kroner i de ønsker brugerne har til udvikling af siden.:(

Tak for svar.

Det er brand ærgerligt at det skal være sådan... Er der slet ingen udsigter for at der er noget der kan gøres?

Ville vi evt. kunne crowdfunde forskellige tiltag?

Men det skal der selvfølgelig også bruges ressourcer på at administrere og ejerne skal på en eller anden måde indvillige i at ændringerne laves.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Fra mods side kan vi ikke svare eller gøre noget. Det er helt op til @Administrator, hvad han ønsker med sin side. 

Refresh skrev, for 2 timer siden:

Det er brand ærgerligt at det skal være sådan... Er der slet ingen udsigter for at der er noget der kan gøres?

Ville vi evt. kunne crowdfunde forskellige tiltag?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...