NyOgGrøn 0 Skrevet 30. September Hej folkens vi er et ungt par i start 30erne bo sat i midtjylland. kæresten og jeg har længe været nysgerrig på alt hvad der hedder hotwife/stag/vixen og hvad det ellers har af navne. Indtil nu har det været begrænset til fantasier og dirty talk i soveværelset, men vi kunne egentlig godt tænke os forsigtigt at dybbe tærene for at se om det egentlig er noget for os. Vores umiddelbare første lille uskyldige indskydelse har været at finde en fræk lille bikini der passer til hendes dejlige silikonebryster også tage i spa sammen, og forhåbentligt fange nogle sultne blikke fra nogle fremmede mænd. om der skal ske mere end det er ikke sikkert, men alene den tanke synes vi er enormt fræk og samtidig noget der ikke er alt for grænseoverskridende. Men det har ledt til nogle spørgsmål som jeg håber folk kan hjælpe med at svare på. Kender nogen til et passende sted, vi er fra viborg/Randers området så det må selvfølgelig gerne være i den omegn. Kan vi overhovedet forvente at finde mænd sådan et sted? eller skulle man aftale med nogle i forvejen? sidst men ikke mindst er jeg også interesseret i at høre hvis folk har erfaring at dele ud af eller har nogle alternative ideer til hvad mig og damen kunne prøve for at udforske vores nysgerrighed. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Strandløven 209 Skrevet 30. September Det lyder som om en swingerklub fx. Tucan kan være en god ide at overveje. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
NyOgGrøn 0 Skrevet 30. September Strandløven skrev, for 10 minutter siden: Det lyder som om en swingerklub fx. Tucan kan være en god ide at overveje. Vi har ingen erfaring med swingerklub, men har antaget at det var en lidt voldsom måde at starte ud på så længe vi stadigvæk ikke helt hvor vores grænser er Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Julius 1346 Skrevet 30. September NyOgGrøn skrev, for 5 minutter siden: Vi har ingen erfaring med swingerklub, men har antaget at det var en lidt voldsom måde at starte ud på så længe vi stadigvæk ikke helt hvor vores grænser er Det kan godt være lidt grænseoverskridende første gang i swingerklub, men I bestemmer jo helt selv, hvad og hvor meget der skal ske. I Tucan er der spabad, og I kan udleve jeres fantasi, og mærke efter, om det også tænder jer i virkeligheden. Det vil nok være den bedste måde, at afprøve det. Laver I en aftale med en tilfældig mand, vil hans forventninger måske være større end I måske bryder jer om. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Strandløven 209 Skrevet 30. September NyOgGrøn skrev, for 7 minutter siden: Vi har ingen erfaring med swingerklub, men har antaget at det var en lidt voldsom måde at starte ud på så længe vi stadigvæk ikke helt hvor vores grænser er Det er vigtigt i begge er super afklaret med hinanden inden i besøger en swingerklub. Der er ikke noget krav om man skal have sex med andre blot fordi man besøger en klub første gang (eller ved senere besøg) Kig på deres FAQ - https://tucanclub.dk/foerste-gang-i-tucan/ I kan også med fordel høre podcast om Swinger livet eksempelvis på Podimo findes podcasten Swinger 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MrLovaLova 1166 Skrevet 30. September Altså der er ingen steder i 2025 i bare kan finde mænd sådan tilfældigt? Når I ser lumre hudfilm, så er det altså ikke virkelighed Jeg tror de fleste mænd holder en behørig afstand for ikke at blive anklaget for diverse ting. Det vil være noget i skal aftale i forvejen enten via scor eller i swingerklub som andre foreslår. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AmmaRose 150 Skrevet 30. September (edited) Jeg vil anbefale en swingerklub. Joys i Aarhus er en lille, fin klub. Ovenpå har de en sauna. I behøver ikke at være aktive med andre – I kan sagtens bare blive jer to, hvis I ønsker at dyrke sex der. Ellers kan I blot nyde stemningen og oplevelsen af de andre gæster og saunaen. Hvis det på et tidspunkt bliver for meget for jer, eller I føler jer utilpasse, kan I altid forlade klubben igen. Tucan er også et rigtig dejligt sted. Her handler det om at lægge alle fordomme til side. Mange kommer i klubberne for at snakke og have socialt samvær med ligesindede – og ikke nødvendigvis for at have sex med mange eller hele tiden. Redigeret 30. September af AmmaRose 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
NyOgGrøn 0 Skrevet 30. September AmmaRose skrev, for 2 timer siden: Jeg vil anbefale en swingerklub. Joys i Aarhus er en lille, fin klub. Ovenpå har de en sauna. I behøver ikke at være aktive med andre – I kan sagtens bare blive jer to, hvis I ønsker at dyrke sex der. Ellers kan I blot nyde stemningen og oplevelsen af de andre gæster og saunaen. Hvis det på et tidspunkt bliver for meget for jer, eller I føler jer utilpasse, kan I altid forlade klubben igen. Tucan er også et rigtig dejligt sted. Her handler det om at lægge alle fordomme til side. Mange kommer i klubberne for at snakke og have socialt samvær med ligesindede – og ikke nødvendigvis for at have sex med mange eller hele tiden. Hej Tusind tak for inputet, det vil vi helt sikkert kigge ind i Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
haffelafparret 35 Skrevet tirsdag klokken 02:42 Hej i to. Min kone og jeg stod i samme situation, for år tilbage. Der er jo mange måder man kan gribe det an på. Men for vores vedkommende, havde min kone ingen erfaring med swingerklubber, og derfor ville dét være for stort et spring for hende. At skulle have sex med en fremmed OG være letpåklædt foran mange mennesker, virkede for hende som 2 store grænser på samme tid. Dét med at møde nogen spontant, var vi begge lidt usikre på, for man vil jo ikke risikere at støde nogen. Og desuden var hun usikker på om der var nogen som ville. Så for os blev løsningen at lave en aftale på forhånd. Vi fik lavet en aftale og mødtes på et hotelværelse. Sidenhen har vi prøvet mangt og meget, dog vil jeg sige at vores erfaring er at det spontane sjældent er succesfuldt. Held og lykke med projektet. I er velkomne til at smide os et brev, hvis i har flere spørgsmål. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg