Hop til indhold

Shanghai

Featured Replies

Skrevet

Jeg er på vej til Shanghai senere i dag og kunne vældig godt tænke mig at boltre mig lidt med de lokale glædespiger - men hvordan gør man bedst det ?

jeg skal bo på et af de store hoteller i Pudong, og har søgt på nettet efter bedste måde at find en dejlig GP, men på trods at det er en kæmpe by som mange af os vel har besøgt er det egentlig meget lidt man kan finde synes jeg. Jeg har læst om forskellige sites til både incall og outcall og også diverse massage steder, men jeg arbejder for et meget stort firma som helt sikkert har “styr på” både hvad jeg bruger min telefon og computer til - eller jeg ville i hvert fald gerne undgå det. Så kender nogen til:

- hoteller (nævn venligst ved navn hvis muligt) hvor man kan møde GPere i baren

- barer som frekventeres af GPere hvor man kan lave en aftale og tage dem med hjem 

jeg håber på at høre tilbage og ønsker alle en dejlig uge i Danmark mens jeg (forhåbentlig) “morer mig” i Kina …. :)

image.png

• 2 weeks later...
Skrevet

Shanghai er ikke et nemt sted at hygge sig. Det er så vidt jeg ved stadig ulovligt, så mange går virkelig under radaren. For ikke så længe siden havde jeg dog fornøjelsen af hende her: https://nightlife.online/girls/Daisy

Hun holder til lidt syd-vest for Pudong men kommer gerne til dig på hotel. Hun taler vitterligt ikke et ord engelsk men bare opsøg hende på wechat, så sørger oversæt funktionen for at i kan sætte en aftale i stand. Jeg kan ikke anbefale hende nok da hun med længder er den bedste GP jeg har prøvet i Kina. Som man kan se på billederne, så er hun ekstremt petit men med nogle fantastiske bryster. Super sød og gør generelt hvad du beder hende om. 

Prisen er også klart overkommelig for Kina, så her ville jeg helt klart starte (og helt sikkert også overveje at slutte da jeg ellers ikke fandt meget af interesse). 

Redigeret af inkognito
aktivt link

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.